Så købte jeg endeligt en
Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 01:25

Hejsa....

Så fik jeg min kværn.....

Det blev en Suzuki GSF 400 Bandit......
www.scooterzone.dk/mc/1.jpg
www.scooterzone.dk/mc/2.jpg
Bedøm selv......

Jeg synes nu at det var et ganske godt køb....
Det er en 92'er der har gået 32000km. Jeg fik en 2 delt heldragt med i
prisen, samt låse til den.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : mc

Dato : 23-03-02 02:17

Tillykke, fin cykel... anderledes kåbe el. er den normal for 400 bandit ??

Mc

Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 16:29

Hejsa....

> Tillykke, fin cykel...

Takker

>anderledes kåbe el. er den normal for 400 bandit ??

Det er hvist nok en special model. Den har også dobbelt bremser for,
hvilket jeg ikke mener at de almindelige har.... Men jeg er ikke sikker!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 18:41

Gundersen skrev:

> Det er hvist nok en special model. Den har også dobbelt bremser for,
> hvilket jeg ikke mener at de almindelige har.... Men jeg er ikke sikker!

Iflg. mc-revy '92, så er det std. med 2x290mm foran Ganske ok egentlig

Er den så droslet ned?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 23:06

Hejsa

> Iflg. mc-revy '92, så er det std. med 2x290mm foran Ganske ok egentlig
>
> Er den så droslet ned?

Hmmm... tja,,,, officielt er den...
Nej det er den ikke.... inu..... Jeg har ikke fået kitet til den i
nu.... Men jeg har heller ikke papet i nu, så det passer ca sammen med
tiderne.....

Mvh Emil

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-02 23:48

Gundersen skrev:

> Hmmm... tja,,,, officielt er den...
>

> Nej det er den ikke.... inu..... Jeg har ikke fået kitet til den i
> nu.... Men jeg har heller ikke papet i nu, så det passer ca sammen med
> tiderne.....

Så er det jo helt fint Jeg kan heller ikke forestille mig at det går
særlig meget ud over 400'erens funfactor, for det er jo ike en tung mc
Færre hk hjælper også en til at lære at holde svingshastighederne oppe
Dem der starter på en stor kværn er jo oftest dem der får problemer med
firkantede dæk! ...det kan Armand jo også fortælle en historie om - Den
omhandler en gut ved navn Lars Lodret

Fra : Kim Hansen

Dato : 23-03-02 02:35

> Jeg synes nu at det var et ganske godt køb....
> Det er en 92'er der har gået 32000km. Jeg fik en 2 delt heldragt med i
> prisen, samt låse til den.

Hvad måtte du slippe for den ? (hvis man må spørge)

Mvh. Kim

Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 16:29

Hejsa

> Hvad måtte du slippe for den ? (hvis man må spørge)

Tja... Nu har jeg jo hentet den, så.... 40k!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-03-02 07:28

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg synes nu at det var et ganske godt køb....
> Det er en 92'er der har gået 32000km. Jeg fik en 2 delt heldragt med i

Sådan! fed cykel

tillykke med den

--
Jacob

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 23-03-02 08:02

Hej Emil & Gruppe

Den er sq _flot_, og sikke en farve !. Herfra tillykke med den nye mc ! :)

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : S.G

Dato : 23-03-02 19:07

tillykke
jeps de 400ccm´er er for griner.. Har selv en RF400R (magen til RF600
bortset fra motoren)
anyway hvis du er interesseret har jeg en del fiffs til lidft flere hyper på
den. Den har nemlig akkurat samme motor som min
jeg slap cirka det samme som dig.. Jeg havde ellers osse kigget på banditten
samt gsxr400´eren, men mine 190cm tillader det ikke

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-03-02 13:48

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa....
>
> Så fik jeg min kværn.....

Ahhh Emil.. hvad så med Scooterzone.dk??
Hehe tillykke med den, kør pænt.. den river nok liiiidt mer end en neo's med
corsa

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Gundersen

Dato : 24-03-02 19:17

Hejsa....

> Ahhh Emil.. hvad så med Scooterzone.dk??

Tja... Fremtiden er stadig usikker..... Men jeg beholder siden pt... Dog
ved jeg ikke om jeg bliver ved med at beholde domainet, og webhotelet....
Siden vil forhåbenligt blive ved med at være der, på gratis servere, men
jeg ved det ikke helt.....

> Hehe tillykke med den, kør pænt.. den river nok liiiidt mer end en neo's med
> corsa

Det kan du bide dig selv i næsen på at den gør.... Hehe....

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk