IMEITJEK kommer snart
Fra : Anders

Dato : 22-03-02 21:57

For lang tid siden spurgte jeg om jeres mening.
I sagde god for den!
Jeg har ikke haft tid før nu.
Nu har jeg lavet alle formular og databaser.
Jeg mangler lige nu kun serverplads samt et domæne.

Glæd jer. Der går maks 1½ uge inden jeg har sat den op, og så at den funker
optimal

Ideen med hjemmesiden er sætte en stopper for stigning af stjåldne
telefoner.
Jeg har lavet siden så at man skal lave et brugernavn inden. Kan
selvfølgelig oprettes på siden!
Man kan også kun søge efter en imei ad gangen.
Man kan ikke se alle.

Hilsen
Anders

Fra : Anders Berg

Dato : 24-03-02 14:35

"Anders" <iversen@nypost.dk> wrote in message

> For lang tid siden spurgte jeg om jeres mening.
> I sagde god for den!

Hvor vil du få alle emei numrene fra????

Anders

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-03-02 15:57

> Hvor vil du få alle emei numrene fra????

Ja lige præcist. Hvordan vil du holde den up-to-date.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-03-02 16:46

> Ja lige præcist. Hvordan vil du holde den up-to-date.

Uden at vide det gætter jeg på:
Måske noget med at man sender sit IMEI nummer ind hvis ens telefon er blevet
stjålet?

--
Mvh.
Hans-Jacob