Suzuki GSXR400 (dæktryk)
Fra : Peter Andresen

Dato : 22-03-02 18:36

Hej.

Nogen der kan sige mig hvad dæktrykket skal være på oventående, da jeg
hellere på få det tjekket, idet den skal til syn på Tirsdag.

Mvh. Peter A.

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 23-03-02 00:06

"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen der kan sige mig hvad dæktrykket skal være på oventående, da jeg
> hellere på få det tjekket, idet den skal til syn på Tirsdag.

nu kender jeg ikke lige svaret på dit spørgsmål, men hvis der heller ikke er
andre der gør det, kan du jo spørge synsmanden. Han skulle jo gerne kunne
finde ud af det

--
Jacob

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 10:44

Peter Andresen <spand@paradis.dk> skrev i en

> Nogen der kan sige mig hvad dæktrykket skal være på oventående, da jeg
> hellere på få det tjekket, idet den skal til syn på Tirsdag.

Dimension??

Og så skulle det da ikke være p.g.a. prøveassistenten; men af hensyn til
din økonomi (slitage) og sikkerhed (styreegenskaber) at du tilstræbede
at have korrekt dæktryk :-/

Ikke en særlig heldig indstilling at udvise når man er ejer og fører en
model der kan køre et par hundrede km/t :-|

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 23-03-02 12:07

"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Nogen der kan sige mig hvad dæktrykket skal være på oventående, da jeg
> hellere på få det tjekket, idet den skal til syn på Tirsdag.

Hvilken model?? GK73, GK73A eller GK76??

www.louis.de har en masse modeller stående i deres Motobase, men
minegixxeren er der ikke, så jeg går efter noget der ligger nogenlunde tæt
på - en Bandit 400. Den skal have 2.0bar foran og 2.5bar bagi

Jeg kan ikke lige finde noget om det på google, så det må være godt nok
indtil videre.

Later,
Niels

Fra : SLP/JM

Dato : 23-03-02 14:14

> Nogen der kan sige mig hvad dæktrykket skal være på oventående, da jeg
> hellere på få det tjekket, idet den skal til syn på Tirsdag.

GK73A: 28 psi foran, 32-36 psi bag for RR-modellen

GK73A: 30 psi foran, 36 bag for RRK-modellen

GK76A: 34 psi foran, 36 psi bag for RRL- og RRM-modellen

Jeg går ud fra, at det er en af de modeller, der er tale om, men hvis
ikke har jeg også tallene for alle andre GSX-R 400 modeller.

Susanne