Dele kalender i Outlook?
Fra : ..::jmj::..

Dato : 22-03-02 18:16

Fik at vide at jeg skule spørge i denne gruppe.....

Kan man dele sin Outlook-kalender med andre på det lokale netværk.
Der er ingen Exchangeserver eller lignende på LAN'et.
Det drejer sig om Outlook XP og nok også Outlook 2000.

PFT
Jørgen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-03-02 21:31

...::jmj::.. <kaliffen@privat.dk> skrev i en
> [...]
> Der er ingen Exchangeserver eller lignende på LAN'et.
> Det drejer sig om Outlook XP og nok også Outlook 2000.

Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre at dele i Office XP uden en
Exchange Server.
I Office 2000 er der flere muligheder alt efter om flere skal kunne se i
mappen samtidig, eller om det er nok at der kun skal slås op.
Husk også på muligheden for at publicere kalenderen som HTML. Den har jeg
selv benyttet flittigt fordi det er rart at folk kan "se men ikke røre".

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : pre

Dato : 22-03-02 23:00

Nu skal jeg ikke prale af min erfaring med "sharing", men:
Hvis du fra Filer klikker på share, eller hvad det nu hedder på Dansk, så
får du adgang til en boks, der fortæller at du kan dele kalenderen med alle
med en E-mail adresse. Prøv at kikke der og følg vejledningen.
pre

Fra : ..::jmj::..

Dato : 23-03-02 15:07

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alle
> med en E-mail adresse. Prøv at kikke der og følg vejledningen.

Idéen var god, men jeg har godt nok intet menupunkt der bare nærmer sig
"share" eller noget tilsvarende på dansk i min Fil-menu...

Jørgen

Fra : pre

Dato : 23-03-02 19:42

Hvis du har OL2000 skal kommandoen være der, den skal også være i Tilpas,
med Filer i det venstre vindue, og når du ruller det højre skal den ligge
godt nede og den efterfølges af bl. a. Kalender. Hvis - o.s.v kom igen for
evt vejledning. (Om kommandoen er i XP´en sskal jeg ikke kunne sige, men mon
ikke?)

Fra : ..::jmj::..

Dato : 24-03-02 09:48

> [...]
for
> evt vejledning. (Om kommandoen er i XP´en sskal jeg ikke kunne sige, men

Jeg har smidt et dump af Fil-menuen i dk.binaer, prøv at tage et kig på den
der.
Jeg kan ikke finde noget af det du beskriver herover, jeg tror heller ikke
helt jeg forstår det der med "Filer i det venstre vindue, og når du ruller
det højre"... så det kan være du skal "danse det for mig"

Jørgen