Antikristen propaganda (Fwd: Så er vi klar~
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 22-03-02 16:46

Vi er nu nået dertil, at bibler brændes af - offentligt:

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-03-02 17:05

"Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er nu nået dertil, at bibler brændes af - offentligt:

....angiveligt som modsvar til Kristendommens bogbrændinger.

Det er vist helt fint at nedlade sig til det samme, som man anklager
modstanderen for?

Det bliver spændende at se der ved pressemødet er plads nok til alle de
journalister fra Verdenspressen, der hungrer efter at udbrede Mosegaards
vanvittige budskab om at Jesus i virkeligheden var en dræberhaj, der spiste
mandlige kønsdele...Mosegaard har nemlig tænkt sig at bruge sin syrede roman
som "grundbog" for Snehvide-fonden..
Nu kan der vist efterhånden ikke længere herske tvivl om at manden faktisk
ER bindegal?
Jeg tror alvorligt talt at han har brug for hjælp og ville gerne give ham
den, da jeg jo selv har mine kedelige erfaringer, men så vidt jeg forstår på
hans "grundbog" så er psykiatere i ledtog med kristne "deprogrammører", som
flittigt anvender tortur imod børn, der spiller Pokemon...

Anders Peter Johnsen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 22-03-02 17:46

On Fri, 22 Mar 2002 17:05:20 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post8.tele.dk> wrote:

>...angiveligt som modsvar til Kristendommens bogbrændinger.

Hvad? Hvilke bogbrændinger?
Har Per været uartig?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 22-03-02 18:07

Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk> wrote:

> Hvad? Hvilke bogbrændinger?
> Har Per været uartig?

Prøv at se linket i trådens rod. Så kan du se bibelafbrændinger.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 23-03-02 09:54

On Fri, 22 Mar 2002 18:06:39 +0100, serse@diku.dk (Per Erik Rønne)
wrote:

>Prøv at se linket i trådens rod. Så kan du se bibelafbrændinger.
>--

Nu var det ikke dem jeg hentydede til, men det som jeg citerede, altså
kristendommens bogbrændinger.
Det må jeg tilstå at jeg ikke har hørt om før.

Fra : Live4Him

Dato : 23-03-02 12:24

"Stefan Bruhn" <devnull@bruhn.tk> wrote in message

> Nu var det ikke dem jeg hentydede til, men det som jeg citerede, altså
> kristendommens bogbrændinger.
> Det må jeg tilstå at jeg ikke har hørt om før.

En del af dem, der havde haft med trolddom at gøre, bragte deres bøger med
og brændte dem i alles påsyn. Man regnede den samlede værdi ud og kom til
50.000 sølvpenge. ApG 19,19

jørgen.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 23-03-02 13:21

On Sat, 23 Mar 2002 12:24:20 +0100, "Live4Him"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

>En del af dem, der havde haft med trolddom at gøre, bragte deres bøger med
>og brændte dem i alles påsyn. Man regnede den samlede værdi ud og kom til
>50.000 sølvpenge. ApG 19,19

Ah, ok. Jeg er ikke kommet så langt i min bibellæsning :)

Fra : Jakob Marschner

Dato : 23-03-02 03:56

> [...]

> hans "grundbog" så er psykiatere i ledtog med kristne "deprogrammører", som
> flittigt anvender tortur imod børn, der spiller Pokemon...

Jeg tror desværre også, at psykiatrien ville komme til kort her. Emne
og symptomer taget i betragtning er det nærmere en regulær exorcisme
der er brug for.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-03-02 00:37

serse@diku.dk (Per Erik Rønne) writes:

> Vi er nu nået dertil, at bibler brændes af - offentligt:

Er der virkelig nogen grund til at forære det syge menneske ekstra omtale?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-03-02 13:33

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Er der virkelig nogen grund til at forære det syge menneske ekstra
> omtale?

Nej!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk