Andet multimedie
bentjuul 3670
divx til hollywood dvd samt tv out.(2)
Fra : oliver

Dato : 22-03-02 16:35

hej derude
Tak for alle besvarelserne.men...
jeg har et hollywood dvd kort i computeren m.tv out.jeg har igen
problemer med at se dvd på mit tv.
men da programmet der følger med ikke kan vise avi & divx har jeg et
lille problem.( ps.jeg har prøvet at stille den på (alle filtyber) )
jeg har et program til at vise divx,men der er ingen tvout i ,det er der
heller ikke på min windows medie player.

ps.jeg har hørt om et program der hedder tvcc2000.det skulle man kunne
bruge hvis man bruger tvout`et på grafikkortet
men der er ingen tvout på mit.
kan i hjælpe mig?
oliver

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 22-03-02 16:50

"oliver" skrev bla

> men der er ingen tvout på mit.
> kan i hjælpe mig?

Okay vi prøver igen. Denne gang uden ironi. Dit ? hører ikke hjemme i denne
gruppe men derimod formentlig her :

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : hcma

Dato : 23-03-02 00:40

Problemet med den forkerte gruppeplacering i news-grupper skyldes at
spørgsmålet er stillet via www.kandu.dk , som ikke har alle de specifikke
grupper, som news.groups har. Hvor "kandu" f.eks. kun har 3 hovedemner har
vi jå op til flrre hundrede at vælge imellem. Derfor den forkerte placering.
Så før nogen skælder en ud for "forkert gruppe", så gå lige ned til
slutningen af det oprindelige spørgsmål/indlæg og check om det evt. er sendt
via www.kandu.dk
HC

Fra : Madsen

Dato : 23-03-02 01:35

hcma skrev:

> Problemet med den forkerte gruppeplacering i news-grupper skyldes
> at spørgsmålet er stillet via www.kandu.dk , som ikke har alle de
> specifikke grupper, som news.groups har.

Og så er det i orden at sprede indlæg rundt i grupper som ikke
handler om emnet overhovedet? Var det så ikke lidt smartere at
droppe det elendige webinterface hos Kandu og installere en
newsreader i stedet?

> Så før nogen skælder en ud for "forkert gruppe", så gå lige ned
> til slutningen af det oprindelige spørgsmål/indlæg og check om det
> evt. er sendt via www.kandu.dk

Derfor er indlægget stadig ikke aktuelt for gruppen og det er denne
debat heller ikke, så jeg laver et XFUT til news:dk.admin.netikette.
(Gad vide om de har den på Kandu? Jeg tvivler. :)

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-02 03:03

Sat, 23 Mar 2002 00:40:08 +0100, skrev "hcma" <hcma@has.dk>:

>Problemet med den forkerte gruppeplacering i news-grupper skyldes at
>spørgsmålet er stillet via www.kandu.dk ,

Jeg tror nu nok, at kandu.dk har alle de danske ikke-binære
grupper, det ser umiddelbart sådan ud.

Læs iøvrigt gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> og følg det
næste gang.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : M@ds

Dato : 13-05-02 20:35

"oliver" <oliver.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har et program til at vise divx,men der er ingen tvout i ,det er der
> heller ikke på min windows medie player.

Hej Oliver

Officielt er er det ikke muligt at se andet end MPEG-2 filer på et hollywood
kort.

Uofficielt er det derimod måske muligt...
Send mig din e.mail adresse og jeg kan sende dig et lille program, DivXPlus,
som kan gøre det muligt.
Jeg har fået det til at virke under Windows 2000, men under Windows XP gad
den ikke.

Jeg har testet det på 3 hollywood kort med en succes rate på 33%
Hollywood kortet som virkere var det sidst indkøbte.

Når du vil se DivX via dit Hollywood's TV-Ud skal du IKKE starte DVD
Station, men istedet "DivXPlus".

DivXPlus har nogle rimelig åbenlyse bugs. Den største er at det altid
starter op i NTSC. Det er dog muligt at ændre det:
1. Efter du har åbnet en DivX, Højre-klik på playren.
2. Vælg "PAL".

DivXPlus har også problemer med at resize film. Så det er bedst til DivX
film i opløsninger omkring 640x*** (hvilket mange film også overholder).

Alt-i-alt er DivXPlus et lille skummelt program, som har en stak problemer.
MEN JEG ELSKER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hollywoods TV-ud er 1000 gange bedre end TV-ud'en på mit Asus Grafik kort.

Held og lyk' med projektet!

Mads