Min potte larmer lidt rigeligt :-)
Fra : Jonas Holt

Dato : 22-03-02 14:48

Jeg købte min CBR med en Arrow-potte som langt fra er slidt ned, rystet
istykker eller rustet. Når man nu som vendelbo ikke er så meget for at købe
noget nyt inden det gamle er slidt op må der vel modificeres
Potten lyder godt, men der er altså lidt meget lyd i den når man har svært
ved at holde gasseren tæt på tomgang

Så er der ikke en med en slip-på potte, der ikke larmer voldsomt meget, der
vil bytte, skal jeg have min dæmpet.
Hvordan gør man bedst det? Jeg ved man kan hælde grydesvampe i den, men de
holder vel kun til at køre op af bakken sydud af tunnelen en gang? Jeg har
en form for kedelisolering i nu, men der må kunne fås noget der er mere
støjdæmpende?

Det er muligt at modificeringen vil resultere i en anden modstand i
udstødningssystemet, men det gør ikke så meget, for jeg har tænkt mig at få
cyklen rullet (!) engang her i foråret.

Nu sidder jeg spændt og venter på at den store ekspertice der er samlet i
dette forum offentliggør deres erfaringer

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Peter J

Dato : 22-03-02 21:21

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en
> Så er der ikke en med en slip-på potte, der ikke larmer voldsomt meget,
> [...]

Jeg ligger inde med en Devil potte der ikke larmer, men jeg ved ikke om den
passer på din CBR 600 F2 ?

Peter
CBR 1000 F SC 21