Screen Catcher 2.2 - på dansk (og andre da~
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 29-01-01 20:36

Så er <http://homepage.mac.com.mothsoft> opdateret med Screen Catcher v.
2.2, samt på siden med dansk software til Macintosh, Jan Nygaards
Postassistent i v. 1.1.1 og Jesper Juellund Jensens Tjek links.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 29-01-01 20:53

Mogens Thyregod <mogensth@post11.tele.dk> skrev:

> Så er <http://homepage.mac.com.mothsoft> opdateret
Det skal da være: http://homepage.mac.com/mothsoft/
Desværre er serveren vist nede lige nu, men det kommer nok.

> med [...] Jesper Juellund Jensens Tjek links.
Tak for det.

Jeg har i øvrigt i mellemtiden lavet et nyt program, "Husk", der er et
lille og meget enkelt program, der kan hjælpe dig med at huske
fødselsdage og andre begivenheder. Programmet er dansk, gratis og findes
http://cyrk.dk/husk/ (Det virker stort set som "Birthdays and such",
hvis nogen kender det, men med en meget bedre brugergrænseflade).

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 29-01-01 23:01

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> Det skal da være: http://homepage.mac.com/mothsoft/

Ja, tak for rettelsen, der smuttede fingre lige lidt 8¬)

> Tak for det.

Tak selv

> [...]
> på http://cyrk.dk/husk/ (Det virker stort set som "Birthdays and such",
> hvis nogen kender det, men med en meget bedre brugergrænseflade).

Jeg skal medtage det ved næste opdatering af
<http://homepage.mac.com/mothsoft/>
som det retteligt skulle være.

--
mvh.