DLL and Delphi 5
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 22-03-02 14:22

Hej

Jeg er ved at lave et program i Delphi 5, hvor jeg skal kalde et par
funktioner i en DLL fil, som jeg har fået tilsendt.

JEg ved hvilke funktioner der findes i den, hvilket parametre m.m. der skal
overføres, men det er også det !

Hvordan fårjeg dem defineret i mit Delphi program ?

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Dennis Hellner

Dato : 22-03-02 18:05

Eks.:
procedure dllprocedure(sendtekst: Integer); external `dllfilen.dll';

og den linie skal så bare ligge sammen med de andre i "procedure/function
oversigten"

MVH Dennis Hellner

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen.NoSpam@Microcom.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns91D992252E334MichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.134...

Fra : Dennis Hellner

Dato : 22-03-02 18:10

og så kalder du det selvfølgelig bare med :
dllprocedure('Dllmanipulering med denne string');

i din procedure/functioen eller hva du nu kører den i

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-03-02 18:28

"Dennis Hellner" <dennis.ssh@computer.dk> wrote in message
> Eks.:
> procedure dllprocedure(sendtekst: Integer); external `dllfilen.dll';

Evt. skal der stå således eller én af de andre muligheder for "calling
conventions":
procedure dllprocedure(sendtekst: Integer); external `dllfilen.dll';
stdcall;

Hilsen
Uffe

Fra : Michael Vilhelmsen