Prisuddeling til internet butik
Fra : Jesper Winding

Dato : 22-03-02 13:58

Vi har jo rumlet en del rundt i prisuddelinger i tidens løb (bizart nok har
vi ikke haft en Oscar afstemning!?) anyway - Det faldt mig ind at vi burde
uddele en årlig pris til den internet butik vi bedst syntes lever op til
vores forventninger omkring film og alt hvad dertil hører. Det kunne da være
skægt at komme ind på en side og der så stod "Kåret som Årets bedste
Hjemmeside 2002 af dk.kultur.film"
Vi kunne f.eks. uddele en pris for bedste:

Danske Internet butik
Udenlandske Internet butik

i kategorierne:

Service
Udvalg
Hjemmeside
Pris

Danske Filmside
Udenlandske Filmside

i kategorierne:

Nyheder
Troværdighed
Hjemmeside

Og hvad der ellers kunne komme på tale?
Hvad syntes i?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-03-02 14:09

Jesper Winding skrev:

> Det faldt mig ind at vi burde uddele en årlig pris til
> den internet butik vi bedst syntes lever op til vores
> forventninger omkring film og alt hvad dertil hører.

God ide.

> Vi kunne f.eks. uddele en pris for bedste:
>
> Danske Internet butik
> Udenlandske Internet butik

Muligvis skulle der være endnu flere priser, da det fx ikke er den samme
udenlandske butik, der er min favorit inden for R1 og R2-skiver.

--
Mvh. Peter

Fra : David Schjelde

Dato : 22-03-02 14:17

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> skægt at komme ind på en side og der så stod "Kåret som Årets bedste

[snip]

God ide.

Nu har jeg ikke fulgt så pokkers godt med på det sidste, men kom der nogen
respons på de breve der blev sendt ud til vinderne af vores filmafstemning?

Mvh
David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-03-02 15:16

David Schjelde wrote in dk.kultur.film

> Nu har jeg ikke fulgt s† pokkers godt med p† det sidste, men kom
> der nogen respons p† de breve der blev sendt ud til vinderne af
> vores filmafstemning?

Blev de nogensinde sendt ud, eller blev det ved snakken?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-03-02 19:54

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk>
> Vi kunne f.eks. uddele en pris for bedste:
>
> Danske Internet butik
> Udenlandske Internet butik
>
> i kategorierne:
>
> Service
> Udvalg
> Hjemmeside
> Pris
>
> Danske Filmside
> Udenlandske Filmside
>
> i kategorierne:
>
> Nyheder
> Troværdighed
> Hjemmeside

Udmærket idé. Jeg synes måske, underkategorierne (service,
udvalg...) er for mange. Bliver det ikke lidt vel fragmenteret for
en prisuddeling, og er en helhedsvurdering i virkeligheden ikke
mere interessant?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : HKJ

Dato : 22-03-02 20:23

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Vi kunne f.eks. uddele en pris for bedste:
>
> Danske Internet butik
> Udenlandske Internet butik

Jeg syntes egentlig ikke at en prisuddeling er så interessant for butikker,
jeg er mere interesseret i at høre om gode og dårlige erfaringer med de
forskellige butikker og jeg tror at det er svært at summere op i en
prisuddeling.

F.eks.: Future Entertainment kræver at du selv betaler retur porte, selvom
de levere en defekt skive, hvilket bliver rimelig belastende når de to gange
indefor kort tid gør det! Men pengene er selvfølgelig tjent ind igen på
næste DVD.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 23-03-02 00:03

http://zoidberg.dk/shopping - skriv løs