hotel i New York
Fra : lise hansen

Dato : 29-01-01 20:06

I forbindelse med en rejse i Boston har vi valgt at tilbringe to dage i New
York. Jeg har været på nettet for at finde et hotel eller en hyggelig B & B,
men hold da op hvor er det dyrt. Jeg har kigget på de links, der tidligere
er blevet anbefalet i denne gruppe, men uden succes. Skal man virkelig op at
give over 260 $ om natten for 2 personer pr nat for et rimeligt hotel med
egen bad/toilet bare i nogenlunde nærhed af centrum?

Jeg har med succes reserveret hotelværelser på nettet i London og Oxford,
men hvordan kan man sikre sig, at stederne er reelle? Man giver immervæk
kreditkort-oplysninger til dem.

VH
Lise og Søren

Fra : lise hansen

Dato : 29-01-01 20:21

Jeg mener selvfølgelig 260 $ for to personer i to nætter.

Fra : lise hansen

Dato : 29-01-01 20:21

Rettelse:
Jeg mener selvfølgelig to personer i to nætter.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 30-01-01 22:42

Hej,

vedr. kreditkort har det ingen betydning. Du kommer ikke til at bære noget
tab. OK, det kan være besværligt, men det er også alt. Jeg brugte det med
stor succes da vi var i USA. Hjemmefra havde jeg via nettet bestilt og
betalt bl.a.:

Vandrehjem i Los Angeles.
Vandrehjem i Denver, Colorado.
Togbilletter Sacremento-Denver-Chicago.
Baseball billetter (Colorado Rockies-Oakland A's)
Billetter til Monterey Bay Aquarium.
Billetter til Alcatraz.

Og pr. telefon:

Hotel v. Grand Canyon.
Besøg på Hearst Castle.

Det virkede 100%!!!! Risikoen kan være, at du møder op på en adresse, og der
er ingenting, men den risiko løber du også pr. telefon. Du kan aldrig være
sikker (med mindre du rejser charter).

Kennet

Fra : henningn@my-deja.com

Dato : 29-01-01 22:03

Hej:

Det er vanvittigt dyrt at overnatte i New York, så de priser du oplyser
lyder ganske normale, hvis stedet blot skal være nogenlunde.

Hvis I gerne vil bo "billigt" og centralt vil jeg gerne anbefale The
Portland Square Hotel - på 47th street - tæt på Times Square, så det er
super-centralt. Der boede jeg for et par år siden. Dengang kostede et
dobbeltværelse ca. 100 $ pr nat. Deres hjemmesideadresse er
http://www.portlandsquarehotel.com/

venlig hilsen
Henning

Sent via Deja.com