Så kører webcam'et over Nørrebro
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-03-02 12:08

Hej alle,

Så kører webcam'et med udsigt over Nørrebro.

God fornøjelse.

Hilsner,

Tony
XJ600S

Fra : Bendt Grunge

Dato : 22-03-02 12:15

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> Hej alle,
>
> Så kører webcam'et med udsigt over Nørrebro.

> [...]

Måske du skulle have smidt adr. sammen med.

Adressen er: http://www.lorentzen.com/vejret

Bendt G

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-03-02 12:33

> Måske du skulle have smidt adr. sammen med.
>
> Adressen er: http://www.lorentzen.com/vejret

Det skulle jeg da - det var en forglemmelse

Mvh,
Tony
XJ600S

Fra : Kasper

Dato : 22-03-02 12:45

"Tony Lorentzen" skrev d. 22-03-02 12:08 dette indlæg :
> Hej alle,
>
> Så kører webcam'et med udsigt over Nørrebro.

Nu ved jeg ikke, hvor du bor i forhold til ruten/opmarch-steder, men det
kunne da være sjovt at se en del af gaden også, hvis det kunne lade sig
gøre (og der i øvrigt var noget dernede som havde nogen relevans for
bakkens åbning)

Mvh
Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Luffe

Dato : 22-03-02 12:59

Ja - kanon god ide - så kan alle dem der ikke kan komme afsted fornemme
stemningen.

Kom nu og giv det webcam et lille gok - så man også ser gaden.

/Søren - som kommer i aften

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-03-02 13:42

> Ja - kanon god ide - så kan alle dem der ikke kan komme afsted fornemme
> stemningen.
>
> Kom nu og giv det webcam et lille gok - så man også ser gaden.

Nu blev det vel sat op for at folk kunne få en fornemmelse af vejret -
hvilket lige nu er en masse halvgrå skyer

Det lugter desværre lidt af en overtræksdragt her...

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-03-02 14:36

naaa solen skinner ...de skal nok holde tørt

Lasse
500 meter derfra

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-03-02 16:05

"Kasper" <Kasper.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> kunne da være sjovt at se en del af gaden også, hvis det kunne lade sig
> gøre (og der i øvrigt var noget dernede som havde nogen relevans for

God idé - men jeg bor ikke på selve Nørrebrogade men et par gader derfra, så
det kan desværre ikke lade sig gøre...

Men jeg skal derned og tage billeder senere og dem lægger jeg op i aften,
når jeg er tilbage foran computeren.

Tony