Erfaring med løbesko og/eller indlæg søges~
Fra : OleJ

Dato : 22-03-02 11:22

Jeg døjer med smerter på indersiden af mine skinneben...lige under
lægmusklen. Nu vil jeg så prøve at få en løbetest så jeg kan få de løbesko
som passer...ELLER få en løbetest og få lavet indlæg som passer mig!

Har du nogen erfaringer med nogen af delene!

Jeg bor i Århus...den eneste butik som jeg kender til er Løberen som virker
meget prof mht løbetest! Men de kan ikke lave indlæg hvis det er det som
skal til!

Så derfor...masser af gode råd søges!

Mvh OleJ

Fra : Peer Klercke

Dato : 22-03-02 12:53

OleJ <olj@sol.dk> wrote:

> Jeg døjer med smerter på indersiden af mine skinneben...lige under
> lægmusklen. Nu vil jeg så prøve at få en løbetest så jeg kan få de løbesko
> som passer...ELLER få en løbetest og få lavet indlæg som passer mig!

Stadionklinikken (http://www.stadionklinikken.dk) laver både løbetests og
indlæg (med Supersole - http://www.supersole.dk).

Jeg har ikke selv prøvet hverken deres løbetest eller deres såler, så jeg
kan ikke udtale mig om kvaliteten.

Jeg har selv fået lavet en løbetest for et par år siden hos Else Hesdorf
Fysioterapi i Ryesgade. Det var ganske godt.

--
Peer Klercke <peer(a)klercke.dk>
I represent myself.

Fra : OleJ

Dato : 22-03-02 14:12

Tak for råd og links...har allerede kigget lidt på det, men det kræver vist
en længere periode foran pc'en

//Ole