Hjælp - hvor kan man brugt mac udstyr på i~
Fra : allan hansen

Dato : 22-03-02 10:00

Hej

Er der nogen der kender nogle internet siger hvor man kan købe brugt
mac-udstyr. Så mus, printere, kabler og så videre.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 22-03-02 10:03

allan hansen <dueholm7@hotmail.com> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der kender nogle internet siger hvor man kan købe brugt
> mac-udstyr. Så mus, printere, kabler og så videre.

Hej Allan

Prøv dk.marked.privat.edb.mac

Eller se på foreningen www.Macbrugers.dk hjemmeside

m.v.h. Karen

Fra : MrDelete

Dato : 22-03-02 10:56

In <a7erqb$o2p$1@sunsite.dk> "allan hansen" <dueholm7@hotmail.com> wrote:

Prv ogs? www.mediamac.dk under Marked

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-02 11:00

In <a7erqb$o2p$1@sunsite.dk> "allan hansen" <dueholm7@hotmail.com> wrote:

Undskyld min font - jeg prøver en gang til

Prøv også www.mediamac.dk under Marked

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 22-03-02 12:17

vise@besked.com writes:

>Hej Allan
>
>Prøv dk.marked.privat.edb.mac
>
>Eller se på foreningen www.Macbrugers.dk hjemmeside
>
>m.v.h. Karen

Eller kom til vors næste workshop 25.5. i Herlev, hvor vi altid har
MacAktion.
Du er også velkommen til at efterlyse noget udstyr i vores
diskussionsforum på www.macbruger.dk

Hilsen Hanne

kasserer i/for Macbruger foreningen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-03-02 00:23

allan hansen <dueholm7@hotmail.com> wrote:
> Er der nogen der kender nogle internet siger hvor man kan købe brugt
> mac-udstyr. Så mus, printere, kabler og så videre.
Det er sgu svært, ikke at henlede opmærksomheden på:
www.lokalsat.dk/brugtsalg

/Preben
--
Lokalsætteriet ApS lukker 1. maj 2002 - se brugtsalg:
www.lokalsat.dk/brugtsalg