Argumenter ved kald af vb.exe fil
Fra : henrik hansen

Dato : 29-01-01 20:01

Hej.

Fra et program benytter jeg en makro til at kopier data til klippebordet,
for herefter at kalde en vb.fil.
Vb.programmet anvender så disse data fra klippebordet .

Nu vil jeg gerne undgå klippebordet.

Kan man - som i vbscript og batch filer - sende argumenter med ved kaldet af
en vb.exe fil , for så at anvende disse i vb.programmet ???

mvh.

hh

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 29-01-01 21:08

henrik hansen skrev:
> Kan man - som i vbscript og batch filer - sende argumenter med ved kaldet
af
> en vb.exe fil , for så at anvende disse i vb.programmet ???

Ja, da. Kig på funktionen Command.

-------
Tomas

Fra : henrik hansen