Genvejstast til knap
Fra : Tue Hellstern

Dato : 29-01-01 19:37

Hej NGI Visual Basic er det muligt at tilføje en "Genvejstast (Alt +
Bogstav)" til en knap ved at skrive et & tegn foran det bogstav der skal
bruges sammen med ALT tasten for at aktiverer knappen. Jeg kan ikke se at
dette er muligt i VBA ?
Findes der en anden mulighed eller .. ?

Hilsen
Tue

Fra : Mads Knudsen

Dato : 30-01-01 11:36

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> wrote in message
> [...]
der skal
> bruges sammen med ALT tasten for at aktiverer knappen. Jeg kan

Knapper (/buttons/options mm) har en "Accelerator" attribut. Brug
den til at angive det bogstav der skal bruges.

Mvh Mads

Fra : Tue Hellstern

Dato : 30-01-01 19:07

Hej Mads

> Knapper (/buttons/options mm) har en "Accelerator" attribut. Brug
> den til at angive det bogstav der skal bruges.

Perfekt, det var lige det jeg manglede, Tak
Tue