Opsats
Fra : PH

Dato : 22-03-02 07:29

Når jeg koger en Råbuk opsats af, bliver der gerne nået brusk tilbage på
den.
Og når den har ligget i Brintoverilte, er der stadig noget tilbage.
Er der nogle der kender en god måde, man kan ordne en opsats på, kunne jeg
godt tænke mig at høre om denne.
Hilsen
Peder

Fra : Karsten

Dato : 25-03-02 19:14

Hej
jeg ved ikke om det er det samme , men på dk.fritid.lystfiskeri er der en
forklare hvordan man renser fiskehoveder til trofæer , med en syre , så mon
ikke fremgangs måden er den samme

--
Abrahamsen

Fra : Lars Haugaard

Dato : 26-03-02 08:20

Jeg havde lidt de samme problemer, indtil jeg begyndte at anvende en 40 %
opløsning af brintoverilte. Det æder nu det meste
Men det skal da dertil siges, at jeg så også efter kogningen skraber det jeg
umiddelbart kan se af tilbageværende brusk af med en kniv, før jeg bleger,

Lars Haugaard

www.danbbs.dk/~haugaard