Advarsel: Københavns kommune og Frederiksb~
Fra : Niels S.

Dato : 22-03-02 06:41

Kl. 3.30 i nat blev vejen til bakken igen gråhvid ((((((((

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Dahl

Dato : 22-03-02 08:11

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Kl. 3.30 i nat blev vejen til bakken igen gråhvid ((((((((

De sku ha tææææsk, vi må da være nok til at kunne uddele en lille røvfuld

Nå skidt, så må man jo bare vaske cyklen grundigt før man kører til
stumpemarked imorgen..

Ses derovre i mylderet

-
Morten Dahl
på lånt GSF600SY - scania style

Fra : AW på TRX

Dato : 22-03-02 08:32

Det regner i Kbh lige nu så salten bliver skyllet af vejen. Vejrudsigten
siger tørt i eftermiddag, aften og nat
så det flasker sig det hele:

Mest skyet vejr med mulighed for enkelte slud- eller regnbyger, men i løbet
af dagen opklaring nordfra med nogen sol. Temp. mellem 5 og 8 grader, og let
til frisk vind fra nordvest og nord. I aften tørt og klart vejr med temp.
mellem frysepunktet og 4 graders varme og let til frisk vind fra nord og
nordvest.

Allan Wisborg
TRX 850 og to vandrør

Fra : Brian Luckow

Dato : 22-03-02 08:43

Der skal godt nok meget vand til for at skylle saltet af vejen, og de har
kun lovet byger, så... :(

Jeg har hele tiden sagt til mig selv, at jeg bliver hjemme hvis de salter
igen. Møg, og der har da ikke engang været nedbør i nat, eller hvad(?)

Mvh., Brian Luckow

Fra : Niels S.

Dato : 22-03-02 08:54

AW på TRX skrev

> Det regner i Kbh lige nu så salten bliver skyllet af vejen. Vejrudsigten
> siger tørt i eftermiddag, aften og nat
> så det flasker sig det hele:

Vi må håbe :-/

Lige nu er det igen tørvejr - og så meget regn har vi da heller not fået (i
hvertfald ikke her på Kongens Nytorv)

Fra : Brian Luckow

Dato : 22-03-02 11:53

Yes, den er desværre go' nok. :( Har lige hentet min nye 2-hjuler - nope,
ikke MC selvom den også har skivebremser, men blot en trædecykel. :) Så
turen gik igennem Sydhavnen, Valby og Frederiksberg på saltbeklædte
cykelstier. Så motor'ens ubehandlede fælge SKRIGER om at blive hjemme i
aften... øv øv. Men hva' fa'en, iver'en efter at komme på Bakken havde nok
også været større, hvis det var forårsvejr vi fik i dag... Ja ja, bare kald
mig en kylling.

Mvh., Brian Luckow
M900, som nok skal fortsætte sit vinterhi lidt endnu...

Fra : Aragorn_dk

Dato : 22-03-02 13:35

Altså: Vand & sæve er da opfundet hvad? *GGG*
Og den ene gang om året når Bakken åbner kan man vel godt vaske cyklen
bagefter???
Vejret er dejligt - kommer lige derudefra.
Nu ved jeg godt at man er øm om sin cykel (- med motor, og vel at mærke ikke
rugbrøds-! ), men den smule salt er da hurtigt vasket af?

mvh MBA (- en undrende wanna-be-mc'er.)

Fra : Brian Luckow

Dato : 25-03-02 23:39

Nu har jeg gjort min erfaringer med hvad salt kan gøre med aluminium efter
blot én enkelt køretur, og hvor vand og sæbe ikke kan gøre skaden go' igen.
;( Derfor jeg er hys med det djævelske hvide stads!

Mvh., Brian Luckow

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-03-02 23:55

Altså bringes for tinge:
Brian er en kylling.

Og jeg fryser stadig

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Brian Luckow

Dato : 25-03-02 23:44

Ja ja, du hygger dig, hva Steen! ;) Men inden du kommer for godt igang, så
blev Monster'eren nu alligevel slæbt med derud, selvom den bad om nåde. :)

Mvh., Brian Luckow

Fra : Morten Juel

Dato : 22-03-02 16:23

> Kl. 3.30 i nat blev vejen til bakken igen gråhvid ((((((((

Tak for info, så er jeg ikke så ked af at jeg ikke kunne komme, for så
skulle cyklen ikke ud anyway !!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **