Unge omkring Vanløse!!!!!
Fra : Razer

Dato : 22-03-02 00:01

Så er der en lille opfølgning til unge i Ålborg..
Hvis der er nogen i Vanløseområdet der har lyst til at køre nogel ture,
eller bare ved hvor det er muligt at finde nogle fede ture... det er sq
svært at finde noget lækker vej uden kryds.
Anyway skriv.

Thomas--ZX-10

Fra : Morten Dahl

Dato : 22-03-02 08:19

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller bare ved hvor det er muligt at finde nogle fede ture... det er sq
> svært at finde noget lækker vej uden kryds.

Hvis nu du er frisk på at køre efter det. så tror jeg du skulle prøve at
søge ind mod nørrebro. f.eks. i aften kunne det godt tænkes der var et par
stykker der ville følges en tur med dig

-
Morten Dahl

Fra : Peder

Dato : 22-03-02 09:21

On Fri, 22 Mar 2002 08:19:12 +0100, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

> [...]
>søge ind mod nørrebro. f.eks. i aften kunne det godt tænkes der var et par

Ålborg Morten - Ålborg

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 22-03-02 09:25

> [...]
> "Inside every old person is a young person wondering what happened"
> - Terry Pratchet, "Moving Pictures" (DiscWorld)

Vanløse Peder - Vanløse ?

Martin - m/Suzi

Fra : Youcom.dk

Dato : 22-03-02 09:31

"Martin Rudbeck Jepsen" <Xstimar@infosport.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Vanløse Peder - Vanløse ?
>
> Martin - m/Suzi

Ikke fordi jeg skal spille klog vel martin, men det er sku nok fordi der er
et område i Ålborg der hedder vanløse... SVÆRT at forstå hva?.. du ved -
lige som der er mere end en "strandvejen" i danmark kan der også være flere
"vanløse'r"

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-03-02 10:02

Youcom.dk <post@youcom.dk> wrote in article
<3c9aecc8$0$88704$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Martin Rudbeck Jepsen" <Xstimar@infosport.get2net.dk> skrev i en
meddelelse

> Ikke fordi jeg skal spille klog vel martin,

Nej hold dig fra det...

> men det er sku nok fordi der er et område i Ålborg der hedder vanløse...

Det vil jeg garantere der *ikke* er. Men vi har en Vesterbro...
Jeg er ret sikker på at det er The Original Vanløse der er tale om. Og
dermed er både Morten og Martins morsomheder helt på sin plads.

> SVÆRT at forstå hva?..

Ahem... Den lader vi lige stå et øjeblik.

--
Mikkel

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 22-03-02 11:00

"Youcom.dk" wrote:

> [...]
> lige som der er mere end en "strandvejen" i danmark kan der også være flere

Ja, der kan. En hurtig søgning viser at stednavnet Vanøse optræder i
både Københavns og Vestsjællands amt, nemlig i Brønshøj, Stenmagle og
Vanløse sogne.

Men man skal jo ikke lade sig forvirre af fakta

Martin

Fra : Peder

Dato : 22-03-02 12:02

On Fri, 22 Mar 2002 10:59:31 +0100, Martin Rudbeck Jepsen
<Xstimar@infosport.get2net.dk> wrote:

>Ja, der kan. En hurtig søgning viser at stednavnet Vanøse optræder i
>både Københavns og Vestsjællands amt, nemlig i Brønshøj, Stenmagle og
>Vanløse sogne.

Pokkers. Nu troede jeg lige jeg både kunne starte en "København er
ikke verdens navnle"-diskussion og mobbe Morten.
Pokkers
Jeg aner f.eks. ikke om der er en Vanløse på Ålborgegnen, men gættede
på det.
Jeg er selv fra Sjælland (af jyder omtalt København) <dukkersig>

Mærkeligt nok kan jeg hverken se mit eller Martins svar i
originalversionen. Mystifystisk. KTAS sikkert.

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-03-02 15:42

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg aner f.eks. ikke om der er en Vanløse på Ålborgegnen, men gættede
> på det.

Det er der ikke.

Rittig
Aalborg (og det staves ikke med bolle-Å, ignorant. Det hedder jo heller ikke
Vanlöse, vel?).

Fra : Youcom.dk

Dato : 22-03-02 16:20

Efter den nye danske retskrivning, kan man stave det som man vil...

Fra : Ole Baun

Dato : 22-03-02 17:26

"Youcom.dk" <post@youcom.dk> skrev i en meddelelse
> Efter den nye danske retskrivning, kan man stave det som man vil...

>Cehkede lige mit gamle danmarkskort der hænger på vægan... 197x eller
>ligende.. der står Ålborg med "Å"

>Og det kan vel entlig også være ligemeget hvordan man staver det... du
>kunne vel nok finde hjem hvis der stod Ålborg på skiltet ikke?

Du kan da stave det præcis som du vil, men det bliver det da ikke mere
rigtigt af. Hvis vi i Aalborg mener at det skal staves Aalborg, så er det
den rigtige stavemåde, uanset om der sidder nogen på en eller anden ø ovre
østpå og mener noget andet. Men sådan er der så meget

Ole Baun
Aalborg

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-03-02 22:45

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ...uanset om der sidder nogen på en eller anden ø ovre
> østpå og mener noget andet. Men sådan er der så meget

Kan det staves Ö ?

Rittig

Fra : Ole Baun

Dato : 22-03-02 23:52

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 00:12

Ole Baun skrev:

> Efter den nye danske retskrivning, kan man stave det som man vil...

Den nye danske retskrivning er vist blevet harmoniseret med den svenske, de
andre eksempler taget i betragtning

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 00:06

Claus Rittig skrev:

> "Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det staves Ö ?

Hehe, Scjöpannhavn ligger på den östliga sita af jävlaöen Høhø (höhö),
jeg har vist ikke haft svenska i skolan
Jeg gætter på at östdanskerne finder min humor plat Hvilket den vist
også er

--
mvh Jes Vestervang - plathumorist
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-03-02 00:33

Jes Vestervang wrote:

> Jeg gætter på at östdanskerne finder min humor plat Hvilket den vist
> også er

Vi priser os glade for at vi trods alt ikke er landfaste med kina.

Ib Jakobsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-02 20:12

Ib Jakobsen skrev:

> Vi priser os glade for at vi trods alt ikke er landfaste med kina.

Det må da også være slemt nok at være landfaste med jer selv!

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-03-02 00:02

Jes Vestervang wrote:

> Det må da også være slemt nok at være landfaste med jer selv!

Vi åbner da bare begge broer, så er vi ikke landfaste mere. )

Ib Jakobsen

Fra : Jens U

Dato : 24-03-02 00:23

Ib Jakobsen skrev ...

>Vi priser os glade for at vi trods alt ikke er landfaste med kina.

Til gengæld skal i betale for at komme derfra

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - som måtte betale 2 x for at få fast grund under fødderne igen.
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Youcom.dk

Dato : 22-03-02 16:21

Fra : Youcom.dk

Dato : 22-03-02 16:23

Fra : Peder

Dato : 22-03-02 17:52

On Fri, 22 Mar 2002 15:42:05 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>Aalborg (og det staves ikke med bolle-Å, ignorant. Det hedder jo heller ikke
>Vanlöse, vel?).

Hvad ved jeg. Jeg er jo ikke københavner.
Jeg sad faktisk og tøvede med bolle-å'et, men tænkte at om ikke andet
kunne jeg vel tænde dig af
VI ved jo godt at det hedder Aabenraa ikk

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-03-02 22:48

> VI ved jo godt at det hedder Aabenraa ikk

Sidste år var kæresten og jeg på vej hjem fra ferie. Jeg nossede lidt i det
med motorvejstilkørslerne efter det obligatoriske besøg i grænsekiosken, men
så begyndte jeg at køre efter "Apenrade" fordi - som jeg belærende fik
forklaret Ann - Alle ved jo at Apenrade er Åbenrå, ikke!

Det var dumt sagt....

Rittig

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 10:44

> [...]
fik
> forklaret Ann - Alle ved jo at Apenrade er Åbenrå, ikke!

Hæ - Jo!

Det tog undertegnede års hjemkørsel fra træf sydpå, førend at sagens
sammenhæng åbenbaredes

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-03-02 23:16

> VI ved jo godt at det hedder Aabenraa ikk

Jeps, selv om jeg har set nogle skrive det som Åbenrå.. Det er ret slemt når
det sker.
Aalborg hedder Aalborg og Århus hedder ikke Aarhus.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 22-03-02 17:53

> Ja, der kan. En hurtig søgning viser at stednavnet Vanøse optræder i
> både Københavns og Vestsjællands amt, nemlig i Brønshøj, Stenmagle og
> Vanløse sogne.

Hvor mange Vanløse'r er der så at finde?

--
Armand.

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 22-03-02 20:03

> Martin Rudbeck Jepsen <Xstimar@infosport.get2net.dk> skrev i en

> Hvor mange Vanløse'r er der så at finde?
>
> --
> Armand.

Hej Armand
Jeg tænkte nok at den ville blive fanget. Det gik lidt hurtigt!
Martin

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 10:45

Martin Rudbeck Jepsen <stimarX@infosport.get2net.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> >
>...............stednavnet Vanøse optræder i..........
> Jeg tænkte nok at den ville blive fanget. Det gik lidt hurtigt!

Hæ!

Ja det var et uheldig debat at skulle fremstå med sådan en stavefejl
under

--
Armand.

Fra : Jon Nielsen

Dato : 27-03-02 20:45

Nu må alle de gruppe-nørder sku snart tage sig sammen... 30 posts, og INGEN
af dem svarer på mandens spørgsmål, men diskurerer bare ævl og kævl !
Jesus...

Jeg bor i Vanløse (2720 - EOD) og en tur kan da godt komme på tale. Der er
dog ikke lige noget godt i nærheden, men en tur vestpå uden for byen er da
aldrig af vejen.

Jonz-. TLS

Fra : Steffen Feddersen

Dato : 28-03-02 00:55

Jon Nielsen <mail@jonnielsen.dk> skrev:
> [...]
> Der er
> dog ikke lige noget godt i nærheden, men en tur vestpå uden for byen

Hej Thomas.
Kig ud i Valby MC Touring. Vi er flok glade drenge og piger i alderen
25 til 65, som sætter samvær og køreture i højsædet. Vi har klubaften
hver tirsdag og torsdag fra kl. 19.00, og vi bor Lyshøjgårdsvej 80 i
2500 Valby.
Når der ikke lige er et træf eller en fællestur, så drøner vi til
Malerklemmen eller finder på noget andet - og så holder vi en masse
fester. Se også vores hjemmeside: www.valbymc.dk.
M.v.h.
FEDDER, GW 1200