Unge i Aalborg
Fra : David Vad Krogh

Dato : 21-03-02 23:36

Hej

Er er der nogle unge mennesker i Aalborg-området der kunne tænke sig at køre
nogle fede ture når der bliver lidt varmere?

Køre selv en lettere ombygget CBR 600 F1

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-03-02 23:53

> Er er der nogle unge mennesker i Aalborg-området der kunne tænke sig at
køre
> nogle fede ture når der bliver lidt varmere?

Klart. Venter i øjeblikket på at nogle håndværkere får flyttet deres
stillads fra vores indkørsel, så jeg kan få min MC ud. Har ikke kørt i over
en uge, og med det flotte vejr der er nu, er det ikke til at holde ud.

> Køre selv en lettere ombygget CBR 600 F1

Yamaha XS400 Seca, men den har også to hjul og en motor, ligesom din..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 22-03-02 19:58

Hej David!
> Er er der nogle unge mennesker i Aalborg-området der kunne tænke sig at
køre
> nogle fede ture når der bliver lidt varmere?

Jaaah!

> Køre selv en lettere ombygget CBR 600 F1
Kører selv på en SR250SE årgang 83'.
Men ligesom din og Martins, så har den da også to hjul og en motor!

Hilsen
Lars
(Fjern NOSPAM fra min E-mailadresse)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-03-02 17:16

> Jaaah!
> Kører selv på en SR250SE årgang 83'.
> Men ligesom din og Martins, så har den da også to hjul og en motor!

Ja, hvis David ikke gider, så kan vi to da altid køre en lille tur på et
tidspunkt.
Det kunne evt. blive her i påskedagene, hvis det bliver godt vejr?

Igår ville jeg lige køre en lille tur rundt i omegnen med Jacob bagpå, men
vi farede lidt vild på alle de landeveje, så vi kom lidt omkring Sulsted,
Vestbjerg og Aabybro + lidt flere. Det blev lige lidt længere end vi havde
planlagt. Egentligt meget hyggeligt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 06-04-02 18:33

"David Vad Krogh" <dvk@mail1.stofanet.dk> writes:

> Er er der nogle unge mennesker i Aalborg-området der kunne tænke sig at køre
> nogle fede ture når der bliver lidt varmere?
Ja da ex-nabo, du siger bare til, for jeg kører i øjeblikket hele tiden!!!

/Uffe
Bandit 600

Fra : John Kramme

Dato : 06-04-02 20:35

Jeg kobler gerne på til en fællestur....så godt man nu kan på en RS 125,
hvis der er plads til en mere

V.H John - Vejgård
"Priller" RS125

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-04-02 20:51

> Jeg kobler gerne på til en fællestur....så godt man nu kan på en RS 125,
> hvis der er plads til en mere

Nå, så er der alligevel nogen, der vil.
Jeg har aftalt med Lars T. (han har også skrevet andetsteds i denne tråd),
at vi skal ud at køre i næste weekend, selvfølgelig kun hvis vejret er til
det. Han kører SR250, jeg XS400.
Vi ved endnu ikke hvor turen går hen, men det betyder vel heller ikke så
meget.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 06-04-02 21:35

> Nå, så er der alligevel nogen, der vil.
Ja Martin, Ork-i-den-for-søren-da-også! - Så begynder folk, at vågne!

> Jeg har aftalt med Lars T. (han har også skrevet andetsteds i denne tråd),
> at vi skal ud at køre i næste weekend, selvfølgelig kun hvis vejret er til
> det. Han kører SR250, jeg XS400.

Selve tidspunktet er ikke besluttet endnu, så hvis nogen render rundt med et
ønske, så sig frem! - Jo flere, der har lyst og tid til at komme med og
f.eks. kender nogle gode ruter, des bedre og sjovere kan det jo blive!

> Vi ved endnu ikke hvor turen går hen, men det betyder vel heller ikke så
> meget.
Nej, det er blot for hyggens skyld... så ski' med, at vi kommer forbi det
samme sted to gange, blot at man oplever noget nyt hver gang, eller at
oplevelsen er lige så stor, hvergang man ser det!

Hilsen
Lars

Fra : Morten Fazer

Dato : 07-04-02 07:31

Den er jeg bare med på (Hvis der er plads til en mere) det lyder vildt
fedt, endelig nogen at køre en tur med hvor der køres får at bruge benzin,
det bliver sku lidt kedeligt at køre alene ind i mellem.
MVH
Morten Dahl
FZS 600 S '00

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-04-02 17:51

> Den er jeg bare med på (Hvis der er plads til en mere) det lyder vildt
> fedt, endelig nogen at køre en tur med hvor der køres får at bruge benzin,
> det bliver sku lidt kedeligt at køre alene ind i mellem.

Så synes jeg at vi skal aftale et tidspunkt og et sted..
Jeg foreslår lørdag kl. 13.00.

Hvilket sted kan vi aftale som vi alle kan finde?
--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-04-02 18:00

> Jeg kobler gerne på til en fællestur....så godt man nu kan på en RS 125,
> hvis der er plads til en mere

Som skrevet lidt længere nede, så har jeg foreslået kl. 13.00 på lørdag..
Der er så rigeligt plads til en RS125, den er jo alligevel hurtigere end den
SR250, der er med.

--
signing off.. Martin Sørensen