Græsplæne - plannering
Fra : Peter Knudsen

Dato : 21-03-02 22:19

Hej!
Min have har med årene slået en bule op midt i græsplænen. Jeg har planer om
at skrabe et lag jord af så "bulen" bliver udjævnet.
MEN de græstørv jeg derved får kan er jeg i tvivl om hvad jeg skal gøre ved.
Hvis jeg fordeler dem ud i haven får man vel græsplæne i hele haven - og det
er jo ikke meningen. Skal jeg evt. give plænen en gang Roundup inden jeg går
igang?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 22-03-02 00:23

<snip>
> [...]
det
> er jo ikke meningen. Skal jeg evt. give plænen en gang Roundup inden jeg
<snip>

Jeg ville grave tørven af og fjerne jorden nedenunder og derefter lægge
tørven på igen, så slipper du også for at skulle så nyt græs.

Thomas

Fra : PHK

Dato : 22-03-02 08:44

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville grave tørven af og fjerne jorden nedenunder og derefter lægge
> tørven på igen, så slipper du også for at skulle så nyt græs.

Jeps, det er det soldaterne gør, når de graver skyttehuller, og bagefter
gror græsset lystigt igen.

--
_
|_|