KODA ude efter hjemmesider med Flash!
Fra : Jacob Mogensen

Dato : 21-03-02 22:27

Jeg har lige snakket med webmasteren af 2Step.dk, som er blevet kontaktet af
Koda. Koda vil have penge for at 2Step.dk må have Flash på hjemmesiden. Som
der står på 2Step.dk:

"Vi er her på 2step.dk blevet kontakte idag af KODA.De forlanger at vi skal
betale for den musik der bliver spillet i de film vi viser.Ikke nok med at
de forlanger 2600 kr pr måned,de vil også have med tilbage virkenekraft.
Vi har i da forsøgt at få fat i diverse folk som bla. vores advokat,men må
nok vente til imorgen fredag.Vi har også kontaktet diverse dagsblade som
EKSTRA BLADET,dem skal vi til møde med imorgen.
Vi vælger derfor at lukke vores side kl 2200 til vi for talt med nogen der
kan fortælle os om det er KODA der har ret eller os."

Jeg vil høre jer, om Koda har retten på deres side ... hvad mener I ?

Jeg har ikke noget med 2Step at gøre, men jeg mener at Koda er ude på dybt
vand.

Med venlig hilsen
Gratis-Ting.dk / Jacob Mogensen
E-mail: jacob@gratis-ting.dk
TLF: 61 30 88 61

Kig forbi http://www.gratis-ting.dk og bestil gratis vareprøver og meget
andet!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-02 22:38

Jacob Mogensen skrev:

>Jeg har lige snakket med webmasteren af 2Step.dk, som er blevet kontaktet af
>Koda. Koda vil have penge for at 2Step.dk må have Flash på hjemmesiden.

Nu er der kun tale om Flash indeholdende musik, ikke? I din overskrift
(subject/emne) burde du nok have nævnt dette.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Jakob Paikin

Dato : 21-03-02 22:57

On Thu, 21 Mar 2002 22:26:41 +0100, "Jacob Mogensen"
<jacob@gratis-ting.dk> wrote:

>Koda vil have penge for at 2Step.dk må have Flash på hjemmesiden.

Ikke ifølge dit eget referat...

>"Vi er her på 2step.dk blevet kontakte idag af KODA.De forlanger at vi skal
>betale for den musik der bliver spillet

KODA håndhæver altså rettigheder til musik - nøjagtig som de skal.

>Jeg har ikke noget med 2Step at gøre, men jeg mener at Koda er ude på dybt
>vand.

Hvis KODA krævede betaling for brugen af flash som sådan - ja. Men det
er åbenbart ikke tilfældet, og så ser jeg ikke noget problem.

--
Jakob Paikin