28.32 detonator
Fra : Lars

Dato : 21-03-02 21:12

er der nogen herinde der der kører m. den driver ?? Mvh Mig

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-03-02 22:05

In dk.edb.hardware.grafikkort, Lars wrote:

>er der nogen herinde der der kører m. den driver ?? Mvh Mig

Ja, altså bortset fra at NvRefFix ikke virker til driver over version
27.41, så er de i hvert fald uden stabilitetsproblemer her. Men for
&¤%&¤%&!!! Hvornår finder de ud af at de har et problem med den
åndsvage refreshrate? Er der nogen der ved om der snart kommer et fix?
Om ikke andet så i form af NvRefFix... Hvor skal man egentlig lede
efter det program? Altså jeg mener, hvor hører det til? Jeg ved godt
hvor man kan finde det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-03-02 22:08

In dk.edb.hardware.grafikkort, Lars Stokholm wrote:

>...Hvor skal man egentlig lede efter det program?

Glem det bare :) <http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/>

Men hvad gør programmet? Er det ikke noget man kan gøre manuelt?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Óðin

Dato : 23-03-02 06:44

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 27.41, så er de i hvert fald uden stabilitetsproblemer her. Men for
> &¤%&¤%&!!! Hvornår finder de ud af at de har et problem med den

Jeg har skrevet til dem og spurgt. Jeg skriver her, hvis jeg får svar.

/Óðin

Fra : Óðin

Dato : 02-04-02 12:25

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> "Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har skrevet til dem og spurgt. Jeg skriver her, hvis jeg får svar.

Ja det ser sq ikke ud til de gider svare mig :((