Min cd rom drev vil ikke spille musik
Fra : Anita jensen

Dato : 29-01-01 19:03

Hej

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe med et meget irriterende problem.

Min imac vil ikke spille musik. men gerne installere software. Hvad er der
galt og hvad skal jeg gøre. Ind til vidre har jeg klaret det med at ryde min
maskine og starte forfra.

Venlig hilsen

Anita

Fra : Reynard Fox

Dato : 29-01-01 20:05

In article <Lfid6.8449$LK6.218656@news101.telia.com>, "Anita jensen"
<anitaj@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> der
> galt og hvad skal jeg gøre. Ind til vidre har jeg klaret det med at ryde

Er denne extension aktiveret gennem din Extensions Manager:
Apple CD/DVD Driver
Extensions Manager findes i Applemenu/Control panels/ -Husk at ændringer
af extensions opsætningen normalt først træder i kraft efter en genstart.

Har du flyttet dette program over i "System Folder/Apple Menu Items/":
"AppleCD Audio Player", du kan nøjes med at flytte en alias-fil i stedet
for at flytte original-filen...
AppleCD Audio Player ligger vist i "Apple Extras" på ældre systemer,
under 9.1 ligger det under "Applications (Mac OS 9)". -Hvis du ikke kan
finde det, så brug Sherlock til at lede efter det :)

Mvh
reynard …:·

--
....more controversial than Oolon Coluphid's trilogy
of philosophical blockbusters: Where God Went Wrong,

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-01-01 23:22

> [...]

> galt og hvad skal jeg gøre. Ind til vidre har jeg klaret det med at ryde min

tjek om du har "Audio-CD-format" og "Øvrige formater" i din mappen
Systemmappe/udvidelser.

Var det ikke dig der stillede samme spørgsmål her i gruppen for et par
uger siden.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!