pop-up
Fra : Mads

Dato : 21-03-02 20:07

Hey. Er der nogen der ved, hvordan man forhindrer pop-up vinduer i
explorer ?

-mads

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 21-03-02 21:23

On 21/03/02 20:06, in article 1f9evu8.ytgz6i1jndso0N%zem@jyde.dk, "Mads"
<zem@jyde.dk> wrote:

> Hey. Er der nogen der ved, hvordan man forhindrer pop-up vinduer i
> explorer ?
>
> -mads

slå javascript fra - eller skift til Opera. Den mener jeg kan det.

Mvh. Poul

Fra : Jesper

Dato : 22-03-02 00:50

in article 1f9evu8.ytgz6i1jndso0N%zem@jyde.dk, Mads at zem@jyde.dk wrote on
21/03/02 20:06:

www.webwasher.com eller vent på Norton Privacy Control, den kommer til April
--
Det er jo ren fascisme, at man mener, det skal være flertallets ret at
forhindre et mindretal i at blive et demokratisk flertal.