Haveplan (Trekantområdet
Fra : Jette Olsen

Dato : 21-03-02 18:40

Hej

Er der en som har tid og lyst til at hjælpe med at få lavet en haveplan. Det
er enkelte bede, hvor vi har fjernet gamle træer og buske.

Venlig hilsen
Jette

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-03-02 21:27

http://www.haveselskab.dk/site/konsulent/

Fra : Marlene

Dato : 22-03-02 10:43

Jette Olsen <jette.olsen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9a1a27$0$39512$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
Det
> er enkelte bede, hvor vi har fjernet gamle træer og buske.

Hej Jette.

Overvej nøje om du i virkeligheden vil af med dine træer og buske; de kan
fungere som værdifulde elementer i staudebede, hvor bl.a. woodland er
utroligt flot og meget eftertragtet lige nu.

Mvh. Marlene.

Fra : Marlene

Dato : 22-03-02 10:46

Marlene <Ryg@post12.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9afd00$0$88717$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> fungere som værdifulde elementer i staudebede, hvor bl.a. woodland er
> utroligt flot og meget eftertragtet lige nu.

Ja, hvis jeg nu læste dit indlæg ordentligt, så kunne jeg se, at I
_allerede_ har fjernet træerne og buskene!

Mvh. Marlene.