FZR600 Exup??
Fra : S@nd

Dato : 21-03-02 16:32

Hej,

I går så jeg en FZR600 med EXUP skrevet på kåben. - Findes det???

AFAIK er det kun FZR1000, som fås med Exup, men derfor kunne man jo godt
bygge det på en 600 - Eller finde en staffering

Mvh. S@nd

Fra : Janus

Dato : 22-03-02 12:13

Jo de findes FZR 600 US "C" Californiske model
næppe mange af dem i DK

Janus

Fra : Martin

Dato : 22-03-02 14:27

"S@nd" <andpe_96@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> AFAIK er det kun FZR1000, som fås med Exup, men derfor kunne man jo godt
> bygge det på en 600 - Eller finde en staffering

Og for os tåber hvad er det lige at EXUP er ??

Martin
( FZ 750 uden "EXUP" antager jeg :-/ )

Fra : Martin

Dato : 22-03-02 14:34

"Martin" <Maximus@hotmail.com> wrote in message

> "S@nd" <andpe_96@hotmail.com> wrote in message

> Og for os tåber hvad er det lige at EXUP er ??
>
> Martin
> ( FZ 750 uden "EXUP" antager jeg :-/ )

Nåååårrhh... udstødnings ventil-fætteren.
Kom lige i tanke om det selv.. never mind.
sorry

Martin
(ikke på fulde omdrengninger )

Fra : Kasper

Dato : 22-03-02 14:57

"Martin" skrev d. 22-03-02 14:27 dette indlæg :

> "S@nd" <andpe_96@hotmail.com> wrote in message

> Og for os tåber hvad er det lige at EXUP er ??

Yamahas spjæld til regulering af modtrykket i udstødningen på (visse af)
deres 4-taktere. Flere mærker har noget tilsvarende, blot med et andet
navn - giver højere moment i mellemområdet.

Mvh,
Kasper
Super Blackbird - uden en sådan indretning

http://www.kandu.dk/