Spørgsmål til DJ´sne derude: Søger 80´er m~
Fra : Rhythm

Dato : 21-03-02 15:53

Jeg kender hverken creatoren eller hvad at mixet hedder, men here it goes:
Mixet er lavet i 80´erne. Omkring 85-87
Den starter med Level42´s Leasons in love. Så kommer en del numre jeg ikke
kender, men afslutningen afslører at der er tale om noget tysk.
Dem der kan huske ZDF´s (tyskland2) tegnefilms serie: Der rosarote panter
hvor at en der hed: Der komissar. Der har de snuppet slut melodien som
lydder:
Ist für heute wirklich schluss ?
Heute ist nicht alle tage, ich komme wieder, keine frage.

Kan nogen genkende dette mix ud efter den info ? det er nemlig at jeg kan
huske
fra det. dengang jeg lagde øjne på pladen var det nemlig kun en promoplade
uden navn eller noget på.

Mvh
Rhythm