Søger sang
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 21-03-02 15:09

Jeg kan kun noget af teksten:
Oh where, oh where could my baby be,
og noget med: she's gone to heaven

ikke meget men håber i kan hjælpe.

Tommy nielsen
skuf@mail.dk

Fra : MetalMickey

Dato : 21-03-02 15:13

Det er en meget gammel sang som hedder Last Kiss. Pearl Jam indspillede en
rigtig fed version for nogle år siden.

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 21-03-02 15:14

> Det er en meget gammel sang som hedder Last Kiss. Pearl Jam indspillede en
> rigtig fed version for nogle år siden.
>
> -Thomas

Ja det er den, tusind tak for hjælpen, det var sq hurtigt.

Tommy nielsen
skuf@mail.dk

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 21-03-02 15:39

Hvem lavede egentlig den originale? Jeg har prøvet at lede efter et svar
mange steder, men har aldrig fundet noget!!

Fra : PolPot

Dato : 22-03-02 03:54

Jakob Strandgaard Andersen <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hvem lavede egentlig den originale? Jeg har prøvet at lede efter et svar
> mange steder, men har aldrig fundet noget!!
>

> "MetalMickey" <thomas@staybeautiful.dk> skrev i en meddelelse

> easy."

Morten

Fra : Ole Damgaard

Dato : 22-03-02 12:43

Det var Frank Wilson, som fik verdenshit med den i 1964
men hvis vi skal være pedantiske, så var det faktisk Wayne
Cochran, der lavede og indspillede den "lokalt" i USA to
år forinden. Læs historien her:
http://members.tripod.com/~BennyJets/lastkiss.html
mvh ole