Ny rute til Bakken...
Fra : Bjarne Henriksen

Dato : 21-03-02 11:12

Ser ud som om vi kommer til at miste en del af sund-udsigten...
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=169396/

Bjarne

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 21-03-02 12:59

On Thu, 21 Mar 2002 10:12:14 +0000 (UTC), "Bjarne Henriksen"
<utroligt@hotmail.com> wrote:

>Ser ud som om vi kommer til at miste en del af sund-udsigten...
>http://www.berlingske.dk/artikel:aid=169396/

Er der ikke noget politiet har misforstået? Det er den rute vi kører
de afspærrer - ikke den rute de afspærrer vi kører?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-03-02 13:10

On Thu, 21 Mar 2002 12:59:20 +0100, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

>Er der ikke noget politiet har misforstået?

Jow - Fuzzy logic eller sår'n nåwet

> Det er den rute vi kører
>de afspærrer - ikke den rute de afspærrer vi kører?

Man kan kun håbe....,det bør i hvert fald være sådan på den ene
dag.

-M
I'm schizophrenic and we all hate you.

Fra : Armand

Dato : 21-03-02 23:37

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

> Er der ikke noget politiet har misforstået? Det er den rute vi kører
> de afspærrer - ikke den rute de afspærrer vi kører?

Jup!

Og gad vide om folke-anarkien ikke vil skide på at et par mc-betjente
pludselig kører en anden vej end man plejer (gruppen oppe foran må
regnes for at være hardcore-deltagere der nok ved hvor de skal hen!).

Etaten har forøvrigt før forsøgt at regulere seancen - Dengang også med
ringe held

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-03-02 00:30

On Thu, 21 Mar 2002 23:37:15 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

Hej Armand.

>Og gad vide om folke-anarkien ikke vil skide på at et par mc-betjente
>pludselig kører en anden vej end man plejer (gruppen oppe foran må
>regnes for at være hardcore-deltagere der nok ved hvor de skal hen!).

Ja, den er jeg også spændt på at se enden på
Det er i hvert fald en potentiel kilde til panik.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 22-03-02 18:15

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

> Ja, den er jeg også spændt på at se enden på
> Det er i hvert fald en potentiel kilde til panik.

Læg fluks en beretning lige netop om dette emne, så tidligt som muligt
efter kl.19!

--
Armand.
(der også synes at det er et flop at lægge åbningen på en fredag, hvor

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-03-02 23:33

On Fri, 22 Mar 2002 18:14:52 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

Hej Armand.

>Læg fluks en beretning lige netop om dette emne, så tidligt som muligt
>efter kl.19!

På trods af alle sorte forudsigelser virkede det faktisk fint.
Ordensmagten havde parkeret en af de vogne de bruger ved vejarbejde,
en af dem med en bagende som em skraldevogn fuld af blinkende lygter
og en kæmpe lyspil "skråt nedad" til venstre.
Man skulle vist bruge cykelstien for at komme forbi den
Så det stunt var der vist ikke mange der lavede.
Men - pga. den ændrede tilkørsel var det kaos der normalt er ved
indkørslen til parkeringspladsen reduceret til noget der var tåleligt.
Det virkede meget nemmere på den måde.
Årsagen er måske at det stykke der kan køres med relativt høj
hastighed var reduceret, så sammenklumpningen ikke blev så slem.
Dernæst er det sidste stykke på smalle veje der trak kortegen lang og
smal.
Alt i alt en positiv oplevelse.
> [...]
>(der også synes at det er et flop at lægge åbningen på en fredag, hvor
>arrangementet uværgeligt vil komme i konflikt med weekendtrafikken,

Ja, men der var lige så mange der kiggede på som der plejer at være.
Og jeg hørte ike et ondt ord fra de beboere på Nørrebrogade jeg talte
med - forstå det hvem der kan - men de syntes faktisk det er sjovt.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 23-03-02 10:14

> [...]

> sammenklumpningen ikke blev så slem.
> Dernæst er det sidste stykke på smalle veje der trak kortegen lang og

Læg fluks denne beretning i arkivet!

Gruby har for en gangs skyld været på snupper-Jensens side

--
Armand.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 22-03-02 00:34

> [...]

>pludselig kører en anden vej end man plejer (gruppen oppe foran må
>regnes for at være hardcore-deltagere der nok ved hvor de skal hen!).

Nu skal jeg, for første gang siden 1990, ikke selv med i år, så jeg
kan ikke tage initiativet - men jeg håber fand'me der er nogen der
gør. Man laver ikke om på 35 års tradition, for et teaterstykke (si'r
manden der selv bryder traditionen for at se "The Phantom of The
Opera"

>Etaten har forøvrigt før forsøgt at regulere seancen - Dengang også med
>ringe held

Lad dagen blive et full scale eksperiment om "Kaosteorien" :)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-03-02 09:31

jeg plejer bare at ligge nede bagved og følge mængden

Vi plejer at komem til bakken )

Thomas
XJ600s ´96 div
"Nu skal bakken åbnes lalalala"

Fra : uffe.j

Dato : 22-03-02 21:27

På den anden side skal det vel ikke ende som i Århus hvor politiet ikke
turde sætte sig i respekt da HA'erne besluttede sig for at bestemme
trafikafviklingen!