Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A20 er det et dårligt valg
Fra : Henning Olsen

Dato : 21-03-02 11:18

Hej !!

Jeg har kigget lidt på kamera og kan ikke finde ud af hvad man skal købe,
jeg har kigget lidt på Canon A20 til 3300,- er der andre til den pris man
skal kigge efter, 3300,- det må ikke være dyre end det.

Med venlig hilsen

Henning Olsen
E-mail: h.olsen@tdcadsl.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 21-03-02 14:50

Henning Olsen skrev:

> [...]
> jeg har kigget lidt på Canon A20 til 3300,- er der andre til den pris man
> skal kigge efter, 3300,- det må ikke være dyre end det.

Har selv sådan et kamera, og til den pris syntes jeg det er alle pengene
værd.
Kender ikke til andre mærker, men jeg er glad for mit.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : emj

Dato : 21-03-02 15:10

Henning Olsen skrev i
<3c99b33f$0$72384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg har kigget lidt på kamera og kan ikke finde ud af hvad man skal købe,
>jeg har kigget lidt på Canon A20 til 3300,- er der andre til den pris man
>skal kigge efter, 3300,- det må ikke være dyre end det.

Jeg synes da også, du skal se Olympus CAMEDIA C-2
http://www.olympus.dk/digital/c2.htm

Den er 500 kr billigere og der kan blive til et ekstra Ramkort,
batterier + oplader ved siden af.

Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 21-03-02 18:09

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg synes da også, du skal se Olympus CAMEDIA C-2
> http://www.olympus.dk/digital/c2.htm

Dog har C-2 ikke optisk zoom. Olympus har dog netop meddelt, at de er ved at
lave et C-2 Zoom.

Af alternativer til A20 vil jeg nævne Fuji Finepix 2400 Zoom og Finepix 2600
Zoom. Hvis du er villig til, at gå lidt på kompromis med billedekvaliteten
og opløsningen er den meget mindre og billigere Olympus C-1 Zoom også et
godt valgt (kan fås til 2000kr.).

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Johnny

Dato : 21-03-02 20:48

Jeg har også et A20, og er særdeles godt tilfreds. Det tager gode billeder.
Har efterhånden over 3000 billeder taget med det kamera. Og en lille del af
dem er printet ud i
"normal" foto-størrelse ca 10 x 15. Og de bliver faktisk helt ok !
Så det kan jeg varmt anbefale dig.
Mvh Johnny