Erfaring med Mistelten kuren søges
Fra : Tom Frank

Dato : 21-03-02 10:49

Min mor har fået konstateret mavekræft sidste år og fik i den forbindelse
fjernet det meste af mavesækken. Men allerede på det tidspunkt kunne man
bekræfte at kræften havde spredt sig til lymfeknuderne i bughulen.

På Gentofte hospital vil man ikke/kan man ikke tilbyde nogen behandling til
trods for at man kan se at kræften langsomt begynder at sprede sig igen. Man
tilbyder åbenbart ikke behandlinger som forlænger ens liv, hvis man kan se
det ikke kan helbredes.

Vi har imellemtiden fået fra anden side anbefaling om noget der hedder
Mistelten-kuren, som måske ikke er et mirakel middel men kan
udskyde/forsinke spredning af kræften.

Vi kikker efter erfaring fra folk som har prøvet denne kur og kan give nogen
både dårlige/gode erfaringer.

Mvh Tom Frank

Fra : Rado

Dato : 21-03-02 11:48

On Thu, 21 Mar 2002 10:49:06 +0100, "Tom Frank" <tofran@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>udskyde/forsinke spredning af kræften.
>
>Vi kikker efter erfaring fra folk som har prøvet denne kur og kan give nogen

Kig evt. her, de anvender metoden:

http://www.humlegaarden.dk/

Et andet alternativ der måske er værd at prøve, og som er gratis:

http://www.brunogroening.de/dansk/default.htm

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg

Fra : witz

Dato : 22-03-02 17:22

"Tom Frank" skrev d. 21-03-02 10:49 dette indlæg :
> [...]
> udskyde/forsinke spredning af kræften.
>
> Vi kikker efter erfaring fra folk som har prøvet denne kur og kan give

Hej Tom Frank
Mistelten-kuren bliver brugt på Humlegården, og efter hvad jeg har hørt,
er det ikke der man skal ligge sine penge.
Tjek www.atum.dk du er velkommen til at ringe til mig
Mvh Flemming Lockenwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Karen

Dato : 01-04-02 16:12

On Fri, 22 Mar 2002 16:21:39 GMT, "witz" <witz.news@kandu.dk> wrote:

>nogen

Hej,
Min mor har haft brystkræft to gange, og brugte anden gang mistelten
kuren. Hun sprøjtede mistelten ind hver dag i låret eller i
maveskindet. Den virkede - hvilket jeg er meget taknemmelig for! Hun
fik den anbefalet af kollegaer, der også havde brugt den i forbindelse
med kræft i brystet, og det hjalp også for dem!

Jeg selv tror dog også at det er noget med at tro på at det virker -
det er dog en sidebemærkning.

Håber virkelig alt går i orden for jer!

Karen