Scrollbars og frames
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 21-03-02 09:57

Se nu er det sådan at den side som jeg sidder og fixer med i øjeblikket
kommer til at mangle en scrollbar.
Problemet er at der i samme frames er en Flash-dimmer-dimmer som er menuen
(kig på evt www.svendborgungdomsraad.dk?cmd=new). Menuen er selvfølgelig
placeret ude til venstre og teksten kommer til at stå til højre.
Hvis nu teksten overskrider Framens grænse vil der pr automatik komme en
scrollbar. Den scrollbar vil også scrolle Flash-menuen hvilket er mindre
godt.

Jeg har ingen forslag selv udover at jeg også skriver teksten i en
Flash-tekstbox men det vil jeg helst undgå idet at Flash-typer ikke er nær
så pæne som hvis de var skrevet med HTML.
Jeg har også forsøgt at putte en frame ind i en tabel (selvom jeg på forhånd
godt vidste at det nok ikke kunne lade sig gøre) hvilket ikke faldt specielt
positivt ud.

Håber der er nogen der har et konstruktivt foreslag...
Hilsen fra Peter =)