RR : MotoGP - HRC træning på Suzuka
Fra : Michael K. S.

Dato : 21-03-02 10:34

Der tegner sig mere og mere et billede af :

Honda vs Honda,RC211V vs NSR500 og Rossi vs Katoh....

http://www.motogp.com/en/motogp/contenido.html?menu=news_info&news_id=7716&page=1

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-03-02 11:02

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<jo9j9us6ig1u9ov61efm07h8k9olqcainj@4ax.com>...
> Der tegner sig mere og mere et billede af :
>
> Honda vs Honda,RC211V vs NSR500 og Rossi vs Katoh....

Hmmm... Jeg *håber* nu stadig at Yamaha kan trække en kanin op af hatten,
men jeg synes ikke det har været særlig positivt det jeg har læst indtil
nu.

Still, Rossi er stadig den seje og han skal nok banke vidunderdværgen

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-03-02 11:07

On 21 Mar 2002 10:01:40 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Hmmm... Jeg *håber* nu stadig at Yamaha kan trække en kanin op af hatten,
>men jeg synes ikke det har været særlig positivt det jeg har læst indtil
>nu.

Nej ,det kører mildest talt ikke ret lækkert.....de er laaaangt bagud
i udviklingen af M1'eren,Biaggi skulle uofficielt være aldeles rasende
over det,det hjælper så heller ikke at han smider den hele tiden

>Still, Rossi er stadig den seje og han skal nok banke vidunderdværgen

Er du sikker ?? )

-M