Paris - hvad skal man se??
Fra : Claus Larsen

Dato : 21-03-02 09:09

Hej Alle

Hvad skal man bare se i Paris???

Mvh

Claus & Lene

Fra : Jens G

Dato : 21-03-02 10:39

On Thu, 21 Mar 2002 09:09:07 +0100, "Claus Larsen"
<ccc.lll@mail.tele.dk> wrote:

>Hej Alle

Hej

>Hvad skal man bare se i Paris???

Eiffel tårnet er et must, men derudover er det vist et spørgsmål om
hvad der interesserer. Turistattraktioner er der jo masser af, og det
tager lang tid at se det hele. Det er nok nemmest at slå dem op i en
turistguide.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 21-03-02 19:13

"Claus Larsen" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Hvad skal man bare se i Paris???
>
> Mvh
>
> Claus & Lene

Køb "Turen går til Paris" fra Politikens forlag.
Den er uundværlig og koster kun lidt over en "hund", og
passer lige i lommen.
VH Poul

Fra : Gard Karlsen

Dato : 25-03-02 10:49

Hei

Det er så mye å se i Paris....jeg var der sammen med min kone i 1999 og vi
var der i ca 10 dager og det var aldri mangel på noe nytt og spennende og
se. Jeg har skrevet et langt reisebrev fra turen som jeg har lagt ut sammen
med en del bilder på min hjemmeside. Adressen til siden er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en fin tur til Paris. Det er en herlig by.

Mvh
Gard

Fra : Lau Lauridsen

Dato : 07-04-02 23:51

Affald!!
Jeg har nu været i Paris 2 gange og det uden den store succes. JO jeg har
set alle de flotte bygninger, men fjerner man dem, så er byen ikke andet end
en beskidt samling huse med nogle særdeles uvenlige indbyggere! Alene for at
bevise det overfor min mor, som er "forelsket" i Paris og franskmænd, har vi
taget billeder af skidtet, som vi vadede rundt i!

Mht. sight-seeing, så er der meget at vælge i mellem, men nogle punkter bør
være med:
Eifeltårnet, Versailles, Louvre, de 2 triumfbuer og hele den nye bydel (ved
den nye bue), Hotel des Invalides med Napoleons "kiste"

Der er nok at se, men desværre meget få glade og venlige mennesker.

Held og lykke
Lau