Leje af motorcykel.
Fra : Carsten Howard

Dato : 21-03-02 00:03

Hej!

Hvor i Kbh området kan man leje en motorcykel?
Helst på den side i mod Ishøj.

Hvad er en god begynder maskine for sådan en som mig på 28?

Jeg har haft mit MC kort i 3 år nu, men har desvære ikke haft "tid" til
kaste mig ud på de 2 hjulet.
Jeg er lidt vil med Aprilla Pegaso 650.

Mvh

Carsten Howard

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 21-03-02 00:55

> Hvor i Kbh området kan man leje en motorcykel?
> Helst på den side i mod Ishøj.

Hej navnebror!
Du kan leje hos Aagesen på Hvidovrevej 3 2610 Rødovre (www.aagesen.dk)
1 uge koster fra 2500-3800 alt efter hvilken model du vælger, men det er så
vidt jeg kan se" kun" Yamaha modeller han lejer ud, misforstå mig nu ikke,
Yamaha er skam fine motorcykler
Venlig hilsen
Carsten Howard Steffensen.

Fra : Carsten Howard

Dato : 21-03-02 09:31

"Carsten H Steffensen" <kejser@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hej navnebror!
> Du kan leje hos Aagesen på Hvidovrevej 3 2610 Rødovre (www.aagesen.dk)

Hej Carsten!
Det var sgu da sjovt at vi hedder det samme "Carsten Howard"

Jeg ser lidt på ham Aagesen.
Det kunne være sjovt at køre med her i morgen når bakken åbner, det har jeg
nemlig ikke prøvet før.

Carsten

Fra : Hans

Dato : 21-03-02 01:09

Carsten Howard <¤carsten.howard@ishoejby.dk> skrev:
> Hvor i Kbh området kan man leje en motorcykel?
prøv http://www.aagesen.dk/index.asp

Mvh

Hans

Fra : Biker-Torben®

Dato : 21-03-02 09:55

Bare for at fuldende billedet så kan man faktisk også leje BMW'er hos Søren
Hvalsø på Amager (http://www.bmw.dk/forhandlersite/index.asp?id=7) - det er
dog lidt dyrere end hos Aagesen.

Jeg har i øvrigt selv lejet motorcykel hos Aagesen - hver gang en Dragstar
650. Ingen problemer i det - motorcyklerne har været i fin stand.

Hilsen
Biker-Torben
(der som nybagt ejer af en Dragstar 1100 Classic heldigvis nu kan lege uden
at skulle leje...)
-------------------------------------
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-03-02 16:19

"Carsten Howard" <¤carsten.howard@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en god begynder maskine for sådan en som mig på 28?
>
> Jeg har haft mit MC kort i 3 år nu, men har desvære ikke haft "tid" til
> kaste mig ud på de 2 hjulet.
> Jeg er lidt vil med Aprilla Pegaso 650.

Så nab du dig sådan en, det er sikkert en rigtig fin maskine, og så er den
samtidig i et flot design

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-03-02 17:31

> Jeg er lidt vil med Aprilla Pegaso 650.

Det er du ikke ene om. Hvis du søger lidt tilbage i gruppen (evt via
groups.google.com) er der lidt om de forskellige årgange. Jeg har desværre
måtte konstatere at det ikke bliver denne sæson jeg skal have sådan en (med
mindre jeg vinder i lotto), men jeg står trods alt ikke helt uden hjul (dog
mangler jeg bla. en udstødning for at være kørende). Efter årets første
"episoder" er jeg heller ikke sikker på at jeg vill turde have en holdende
hvor jeg bor ... Men efter godt 3år og 39000km på den samme knallert er jeg
ved at være moden til at prøve noget andet.

Mht til leje af mc er det noget billigere i tyskland end herhjemme. Da jeg
lejede en Honda Varadero måtte den bare ikke føres ud af tyskland (Og man må
heller ikke som bosidende i Danmark føre en MC på udenlandske plader i
Danmark). Jeg gav ca. det samme for en weekend som BMW herhjemme tager for
en dag. Desværre udlejer MC-huset i malmø ikke længere maskiner. Jeg havde
næsten planlagt en weekendtur i sydsverige på en lejet maskine da jeg fandt
ud af at de var stoppet. De havde ellers Yamaha Tmax på udlejningslisten og
den ville jeg godt have prøvet.

--
/Anders Majland http://go.to/Aprilialeonardo