Bakken...igen igen....
Fra : MicJen

Dato : 20-03-02 21:19

Hej!

Ja, lige en gang til for prins Knud...
Kommer der en konvoj nordfra som skal til Bakken? Så vil jeg gerne stige
på...De andre stud'er har ikke rigtig nogen planer om at tage afsted
Jeg har hørt noget om tankstationen ved Ejer Baunehøj ved 11.00 tiden. Har
det noget på sig?!!?
Den der bullson.dk siger kun noget om fyn og østpå (og viborg/vejle), så
vidt jeg kan se...

Mvh
Michael
CB 500
Århus

Fra : Monsieur

Dato : 20-03-02 23:58

Så regn da baglæns fra vejle tiden *S*

Jens
Go tur til alle kommer ikke med iår *SNØFT*

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-03-02 08:48

Her har du lige programmet (helt fra Viborg)

Viborg mødetid fra kl.8.00 og afgang kl.9.00 mod Vejle. Her ankommer man
ca. 10.30 inden turen går videre mod Odense.
Opsamling fra Shell,motorvej Fyn Øst. mell. frakørsel 53 og 54
kl. 13.00 Vi begynder at samles. Kildebjerg
kl. 14.00 Afgang mod Sjælland.
kl. 16.00. Forventet ankomst til Hydro-Texaco i Karlslunde .
kl. 17.00 Efter have holdt pause og hilst på alle de nyankomne kører vi mod
København
kl. 18.00. Ankomst i Kbh. (Nørrebrogade)

Vi ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : buller

Dato : 21-03-02 09:02

Hejsa. Hvis du har lyst, kan du tage opstilling på motorvejs broen i
Stilling ml. 11.30-12.00....Det er det faste sted for os
Århusianere..Kenneth...skanderborg mc......