TP NARDO vs. Gianelli Pro 6-GX8
Fra : Mr.Stock

Dato : 20-03-02 21:15

Dav..

til min sonic med tp trophy 47mm og SNART tp Variomatic på...

hva ville så være bedts af udstødningerne : TP NARDO eller Gianelli Pro
6-GX8???

og hva er fodelene v vær enkel udtødning???

OG hva kommer den så til at rende med kun cylinder og udstødnig og hva
med optrækket???

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-03-02 18:56

Jeg har lige købt et Nardo til en Stalker med Polini Corsa, 21mm Karburator,
Variator, Gearing. og det larmer ikke ret meget. Og er MEGET pænt!

Fra : Gundersen

Dato : 23-03-02 16:39

Hejsa

> til min sonic med tp trophy 47mm og SNART tp Variomatic på...
> hva ville så være bedts af udstødningerne : TP NARDO eller Gianelli Pro
> 6-GX8???
> og hva er fodelene v vær enkel udtødning???

Nardo, skal helst have lidt flere omdrejninger end et Trophy/sport kit kan levere....

Jeg tror at Pro 6'eren er bedre..... Men jeg ved det ikke 100%

Optrækket er NOGET bedre uanset hvad du vælger!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk