Jagtpram sælges.
Fra : Permoje

Dato : 20-03-02 20:45

Hej

Jeg vil sælge min PÆNE jagtpram, hvor der er plads til 2 jægere + hund.
(Hvid med blå inde)

Båden står/ligger meget flot og er i skønneste orden.

Sælges incl. Årer og anker ( også meget pæn stand.)

Sælges for 4900 kr.

Har en helt ny Honda 4 takt 2 HK. motor til at stå også, der også er til
salg.

Skriv hvis det har interesse.

Mvh. Permoje

Fra : Thomas

Dato : 20-03-02 21:39

Hej Permoje,

Hvor i landet ligger båden, har du nogle mål på den og hvad er prisen for
motoren?

/Thomas