Kondom til Suzuki GSX-R 400 R
Fra : Jesper Kimer

Dato : 20-03-02 19:48

Hej Alle

Nogen der ved hvor man kan købe et overtrækcover til sin mc, når den skal
stå selv et par dage?

Hvad hedder sådan et egentligt?

VH Jesper

Fra : Peter J

Dato : 20-03-02 20:15

Jesper Kimer <jesper@kimer.dk> skrev i en
> Hej Alle
>
> Nogen der ved hvor man kan købe et overtrækcover til sin mc, når den skal
> [...]

Det hedder vel en MC-garage ?
Kan købes via mc-nøglen.

Peter
CBR 1000 F med nattøj på

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-03-02 22:49

Peter J skrev:

> Jesper Kimer <jesper@kimer.dk> skrev i en

> Det hedder vel en MC-garage ?
> Kan købes via mc-nøglen.

lois.de har vist også nogle billige nogen. Der er vist noget med at man
skal sørge for at det er et overtræk, der kan ånde, da der ellers vil
ophobes fugt under overtrækket
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-03-02 21:28

> Nogen der ved hvor man kan købe et overtrækcover til sin mc, når den skal
> stå selv et par dage?

Kan vel købes ved alle motorcykeltilbehørsforretninger. Måske endda
Harald-Nyborg el. lign katalogmarked har dem.

Er der nogle specielle krav til garagen?
Der findes jo et hav af forskellige typer, der er godt for lidt af hvert.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 21-03-02 00:23

"Jesper Kimer" <jesper@kimer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Nogen der ved hvor man kan købe et overtrækcover til sin mc, når den skal
> [...]

Tjae, sådan en pocket-rocket kan vel være i en 4 ltr's frysepose?

Du mener ikke en alm. MC-garage, vel? Men sådan en hel-lukket fanden som
"konserverer" motorcyklen (måske man skulle prøve med et stort glas med
sprit :). Jeg mener at have set dem i nogle tyske kataloger, prøv louis.de,
hein-gericke.de eller Polo

Asger
ZX-10