parkering - (igen) - Frederiksberg
Fra : ole olsen

Dato : 20-03-02 18:15

Er der nogen der kan huske hvor man kunne finde regler for parkering, gerne
også specifikt på Frederiksberg.

Når jeg tænker tilbage på min teoriundervisning med "Johnny", mindes jeg at
der var forskelle på politivedtægten på frederiksberg og i københavn. På
frederiksberg var det tilladt at parkere på fortov, hvis det ikke var til
gene for færdslen (tvillingebarnevognen).

I dag modtog min kæreste en opringning fra politiet, der truede med en bøde
eller som de siger det en gør opmærksom på at såfremt køretøjet ikke
flyttes, vil ejeren blive pålagt en afgift.

Husker jeg forkert omkring parkering? Og hvor kan jeg finde mere
information?

Kim

Fra : Thomas Makro

Dato : 20-03-02 21:03

On Wed, 20 Mar 2002 18:14:33 +0100, "ole olsen" <ole@olsen.dk> wrote:

>Husker jeg forkert omkring parkering? Og hvor kan jeg finde mere
>information?
På min hjemmeside.

--
M.v.h. Thomas Makro