Besked til printer
Fra : Bent Aage Larsen

Dato : 20-03-02 16:05

Jeg er ved at lave et program, hvor der skal udskrives en del grafik. Det
går fint med vertikal udskrivning, men jeg har også brug for horisontal
udskrivning. Er der et klogt hoved, der kan hjælpe mig med et kald til
printer direkte fra et Delphi-program, så jeg får horisontal udskrivning.
På forhånd tak og venlig hilsen
Bent Aage

Fra : Bent Aage Larsen

Dato : 24-03-02 11:49

"Bent Aage Larsen" <b.aa.larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På forhånd tak og venlig hilsen
> Bent Aage
>
> Jeg har selv fundet løsningen, som jeg hermed videregiver. Den er uhyre
simpel, når bare man kan finde den:
Printer.Orientation:=poLandscape;
Printer.BeginDoc;
xxxx;