ombygningsregler for MC ?
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 20-03-02 09:23

Er der nogen herinde, der kender steder på nettet, hvor man kan finde
oplysninger om, hvormeget man må ændre på en MC - eller, hvilke krav den
skal opfylde ?

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-03-02 16:16

"Kenneth Egholm" <kenneth@NOSPAMegholmnet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde, der kender steder på nettet, hvor man kan finde
> oplysninger om, hvormeget man må ændre på en MC - eller, hvilke krav den
> skal opfylde ?

Hov, skal der eksperimenteres med Fazeren?
Angående ombygning, så er der nok en forskel på hvad man egentlig må, og
hvad man kan slippe afsted med

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 20-03-02 18:50

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> [...]
> >
> Hov, skal der eksperimenteres med Fazeren?
> Angående ombygning, så er der nok en forskel på hvad man egentlig må, og

mjaaah, nej egentlig ikke... Det er mest for en anden jeg spørger... Men
kunne jo være rart at vide, hvad man måtte !!

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer - også std. bort set fra LeoVinci potten

www.RaptorMC.dk