Ny side+Popup ?
Fra : KN

Dato : 20-03-02 09:28

Er der nogen der kan hjælpe mig med kode til følgende...

Ved klik på et link føres til side X, og samtidig åbnes en Pop Up der lukker
automatisk efter x sek.

Selve Pop Up og lukning er ikke problemet, men det at når X åbnes, åbnes
også Pop Up'en ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 09:36

Wed, 20 Mar 2002 09:28:25 +0100, skrev "KN" <kvn@danfoss.com>:

>Selve Pop Up og lukning er ikke problemet, men det at når X åbnes, åbnes
>også Pop Up'en ?

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup3.htm>

første javascript i kildekoden
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : KN

Dato : 20-03-02 10:41

Har prøvet at kopiere scriptet ind og ændret URL til min egen pop_up.htm,
men i popup vinduet vises "The page cannot.... (cannot find server) ???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 10:53

Wed, 20 Mar 2002 10:41:28 +0100, skrev "KN" <kvn@danfoss.com>:

>Har prøvet at kopiere scriptet ind og ændret URL til min egen pop_up.htm,
>men i popup vinduet vises "The page cannot.... (cannot find server) ?

Kan jeg ikke svare på, har du ikke et link?
(upload den eller en test med fejlen)

Ellers er det meget svært at svare på.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : KN

Dato : 20-03-02 11:07

Hej KGE

Tak for opfordringen, det virker når jeg har uploadet til serveren...
Jeg undrer mig bare lidt over det kun virker der, for øvrige scripts og POP
UP's virker godt nok på min egen maskine ?
Har det noget med FP ext. at gøre ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 11:21

Wed, 20 Mar 2002 11:06:46 +0100, skrev "KN" <kvn@danfoss.com>:

>Har det noget med FP ext. at gøre ?

Nej.

Jeg kigger på det, når du har uploadet den.

PS. læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : KN

Dato : 20-03-02 12:53

En test side er uploaded her
http://kimnielsen.tripod.com/Diverse.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 13:56

Wed, 20 Mar 2002 12:52:59 +0100, skrev "KN" <kvn@danfoss.com>:

>En test side er uploaded her

Jeg kan ikke se nogen fejl, der kommer fint et popupvindue med en
dansende K-gif og lukker også.

Jeg kan heller ikke se nogen fejl i scriptet, hvad skulle fejlen
være?

Du glemte vidst
Bundcitering er en pestilens.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : KN

Dato : 20-03-02 14:10

> Jeg kan heller ikke se nogen fejl i scriptet, hvad skulle fejlen
> være?

Blot det at siden i popup'en ikke vises når jeg tester på egen maskine, men
først når jeg uploader denne. Alle øvrige popup's kan jeg godt se på egen
maskine, og det er jo rart nok inden man uploader.
Problemet er ikke større end at det er OK når jeg ved det, men ka' ikke
rigtig forstå det er sådan.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 14:34

Wed, 20 Mar 2002 14:09:30 +0100, skrev "KN" <kvn@danfoss.com>:

>Blot det at siden i popup'en ikke vises når jeg tester på egen maskine, men
>først når jeg uploader denne. Alle øvrige popup's kan jeg godt se på egen
>maskine, og det er jo rart nok inden man uploader.

Når jeg ser den i Prewiev i FP kan jeg også kun se vinduet med en
fejlkode, at side ikke kan ses.

Men åbner jeg den direkte via IE (også gemt lokalt) kan jeg godt.

Nu bruger jeg stort set aldrig FP (har den kun fordi jeg fik den
med i min Officepakke), men min egen side gør det samme.
Men jeg har aldrig før set min egen side i FP, så det vidste jeg
ikke.

Hvad årsagen er ved jeg ikke.

Tak for den fine citering, det gør læsningen meget nemmere.
--
med venlig hilsen
Knud