Total OT: Se X-files i aften!
Fra : Peter | Paintbox

Dato : 20-03-02 08:09

Ja ja ja ja, ved det godt - MEN, der har jo tidligere været indlæg om
X-files, så jeg vover pelsen!

Og jeg kan efter selvsyn sige, at aftenens afsnit (der fortsætter i næste
uge) i dén grad leverer varen!

[P]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-02 08:31

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> wrote:

> [...]
> X-files, så jeg vover pelsen!
>
> Og jeg kan efter selvsyn sige, at aftenens afsnit (der fortsætter i næste

er der mac'er med ? ..ellers kan jeg ikke se relevansen for gruppen ? ;)

/thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-03-02 18:53

On Wed, 20 Mar 2002 8:31:04 +0100, Thomas von Hassel wrote
(in message <1f9c4yb.15pwk5p5ic65uN%t@garbage.dk>):

> er der mac'er med ? ..ellers kan jeg ikke se relevansen for gruppen ? ;)
>
> /thomas

Manden skriver jo 'total OT', ik'?! Og i X-files er der da et X, ligesom iŠ

--
"I started out with nothing, and I still have most of it left."
The Moose.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 20-03-02 19:03

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> g i X-files er der da et X, ligesom iŠ

extacy... burde du ikke holde igen med pillerne

grynt, grynt

<icq:131382336>

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-02 19:58

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Manden skriver jo 'total OT', ik'?! Og i X-files er der da et X, ligesom iŠ

XP ? ;)