Word 98. Numeric tast. virker ikke
Fra : Karst B. Smit

Dato : 20-03-02 00:50

Hej

MS Word for Mac vers. 98

Hvorfor ved jeg ikke men jeg kan ikke skrive tal eller bruge regnetaster
på min numeric tastatuur. Nogen af taster virker som "Pile-taster".

Jeg har set efter under Indstillingen men kan ikke få øje på noget.

Nogen forslag?

Mvh. Karst B.

--
Fjern Store bogstaver in min adresse
Remove Capital letters in my addres

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-03-02 01:02

In article <1f9azv1.1vrvk4nzzmsw0N%kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk>,
kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk (Karst B. Smit) wrote:

> Nogen forslag?

Kig i menulinjen forneden - der skulle gerne være et felt der hedder
"Num". Klik på det. Kan ikke lige huske om det hjælper at trykke på "Num
Lock"-tasten.

Fra : Karst B. Smit

Dato : 22-03-02 00:23

> [...]

> Kig i menulinjen forneden - der skulle gerne være et felt der hedder
> "Num". Klik på det. Kan ikke lige huske om det hjælper at trykke på "Num

Hej Martin

Tak for svaret. At trykke på "Num Lock" løser ikke problemet. Og i min
nederste menulinjen er der ikke noget felt med "Num".

Men ....... mystikken breder sig

Jeg har fornylig installeret OS 9.1 på den ene af mine partitioner og er
ved at personalisere det. På den anden partition er der installeret OS
8.6 Nu har jeg opdaget at hvis jeg starter på 8.6 så virker numeric
tastatur i MS Word ikke. Hvis jeg starter på OS 9.1 sa virker det.

Mvh. Karst B.

Fra : Lars Myrup Lassen

Dato : 22-03-02 18:35

Tryk "skift" + "numlock" - så skulle det gerne virke.

Lars Myrup Lassen