Andet multimedie
bentjuul 3670
program til at gemme screenshots...
Fra : Izeqb

Dato : 29-01-01 15:58

Findes der et program der kan gemme de screenshots man tager, med det samme
som f.eks jpeg ?

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 29-01-01 16:16

> Findes der et program der kan gemme de screenshots man tager, med det samme
> som f.eks jpeg ?

He he... Jeg sad faktisk med et spørgsmål i samme kategori.

Ville fange nogle af de gode stunder i big brother, men har
opdaget at det er lidt problematisk. Tager jeg f.eks. et
screendump af Realplayer når der er en spændende situatio,
og paster jeg det ind i Photoshop, så kommer der bare et sort
billede?!

Er der nogle der ved hvorfor og hvordan man undgår det?

--
Duck

Fra : Izeqb

Dato : 29-01-01 16:24

> [...]
> billede?!
>
> Er der nogle der ved hvorfor og hvordan man undgår det?

Ha ha, nøjagtig samme problem jeg sad med...Ville gerne capture fra
bigbrother

Det er forresten det samme med mediaplayer....
Gad vide hvorfor???

Fra : --==JKA==--

Dato : 29-01-01 16:33

"Duck Trucks Inc." <ducktrucksinc@nospam.dk> wrote in message

> Er der nogle der ved hvorfor og hvordan man undgår det?

Jeg er ikke sikker .. men vil tro at du skal se nærmere på dine DirectX
indstillinger .. prøv dig frem !

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 29-01-01 16:48

> Jeg er ikke sikker .. men vil tro at du skal se nærmere på dine DirectX
> indstillinger .. prøv dig frem !

Har du nogen ide om hvad man skal kigge efter?

Fra : Leviathania

Dato : 29-01-01 17:17

On Mon, 29 Jan 2001 16:47:33 +0100, "Duck Trucks Inc."

>Har du nogen ide om hvad man skal kigge efter?

Her kommer l|sningen:

G} ind i RealPlayer:

Klik p} view -> preferences -> performance -> og fjern fluebenet i
nederste h|jre hj|rne ved "Use optimized video display"

S} virker det ! (eksempelvis med >alt< + >printscreen<)

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 29-01-01 17:23

> Her kommer l|sningen:

I like it!!! Tak!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 30-01-01 08:25

On Mon, 29 Jan 2001 16:15:36 +0100, "Duck Trucks Inc."
<ducktrucksinc@nospam.dk> wrote:

>Ville fange nogle af de gode stunder i big brother

Husk så lige at poste de gode ting i dk.binaer, og hvis du er rigtig
heldig dk.binaer.erotik

Hans Pedersen
Coming up: http://lommecomputer.dk
ICQ: 9178476