Dyresex/porno
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-02 23:27

Jeg har lige læst et debatindlæg på nettet hvor en fyr påstår at DK
ingen lovgivning har der forbyder eller regulerer sex med dyr og
fremstilling samt publicering af materialet.

Er det korrekt ? - meget gerne en henvisning til en lov!

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : boe

Dato : 20-03-02 00:26

d. 19/03/02 23:26 skrev Henrik Stidsen på s-p-a-m@spammer.dk i artiklen
Xns91D6EDC948BE6hstidsen@212.54.64.135:

> [...]
> fremstilling samt publicering af materialet.
>
> Er det korrekt ? - meget gerne en henvisning til en lov!

Dyreværnsloven er vist den mest nærliggende. Mig bekendt er der ikke andre
bestemmelser. Det er i hvert fald ikke ulovligt.

Mvh Bo

Fra : Annette Skovbon

Dato : 20-03-02 02:54

Det er *Desværre* lovligt så længe dyret ikke lider overlast.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:24

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in

> Det er *Desværre* lovligt så længe dyret ikke lider overlast.

det kan man jo så diskutere om dyr gør ved den slags "stunts"

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:25

boe <boelkjaer@homail.com> wrote in

> Dyreværnsloven er vist den mest nærliggende. Mig bekendt er der
> ikke andre bestemmelser. Det er i hvert fald ikke ulovligt.

Den lov må jeg vist lige kigge lidt på. Tak for svaret

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Jakob Paikin

Dato : 20-03-02 08:32

On Tue, 19 Mar 2002 22:26:40 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

> [...]
>fremstilling samt publicering af materialet.
>
>Er det korrekt ? - meget gerne en henvisning til en lov!

Hvordan henviser man til en lovbestemmelse der ikke findes?

--
Jakob Paikin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:24

Jakob Paikin <news@paikin.dk> wrote in

> Hvordan henviser man til en lovbestemmelse der ikke findes?

hæhæ - håbede jo lige der var en lov der forbød det, ja altså ud over
dyreværnsloven som en nævner (og det kun hvis dyret lider overlast)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Stine

Dato : 20-03-02 23:14

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremstilling samt publicering af materialet.
>
> Er det korrekt ? - meget gerne en henvisning til en lov!

Vi havde på min tidligere arbejdsplads (ISP'er) en kunde, som gerne ville
opstille en server med billeder af dyreporno. Da vi fandt det temmelig
frastødende ledte vi efter en lov der forbød dette, men fandt den desværre
aldrig!

Vi kontaktede dyrenes værn, som ligeledes sagde, at der ikke var en lov, der
forbød det....

/Stine

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-03-02 00:20

"Stine" <unknown@unknown.dk> wrote in news:a7b1pe$e82$1@sunsite.dk

> [...]
> dette, men fandt den desværre aldrig!
>
> Vi kontaktede dyrenes værn, som ligeledes sagde, at der ikke var

ja så er det vel rigtigt at der ikke er nogen lov - men jeg tror nu i
en del tilfælde at dyreværnslovens §1 og §2 kan finde anvendelse (om
at dyrene ikke må udsættes for ubehag, ulempe osv.)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt