Nye Dæk / Størrelser
Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 19-03-02 22:26

Hej Gruppe

Er der andre der sidder i et mindre dilemma, når det drejer sig om
hjulstørrelsen til Derbi senda R / Suzuki RmX o.lign cross-knalle.
Ville gerne have asfaltdæk (der befinder den sig jo 99% af tiden), men det
åndsvage 21" forhjul volder altså en del probs.
Har endnu ikke kunne finde et fedt knallertdæk, kun til MC som koster en
bondegaard & en jet-jager :(
Any 1 der lige kender et sted der forhandle disse dæk ? ( eller en god
hjul-smed !! :) )

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-03-02 08:30

> Har endnu ikke kunne finde et fedt knallertdæk, kun til MC som koster en
> bondegaard & en jet-jager :(

Men mon ikke et fordæk holder over 15000km og så er det vel ikke så slemt at
give 1000kr for dækket... Man kan ikke få for meget greb på forhjulet

/A - Der tog en røvtur i efteråret pga. blokering af forhjulet

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 20-03-02 09:29

Hejsa Gruppe

<Anders skrev ligefør>
> Men mon ikke et fordæk holder over 15000km og så er det vel ikke så slemt
at
> give 1000kr for dækket... Man kan ikke få for meget greb på forhjulet

Tjoo, der kan være noget om snakken (bedre gummi / bedre opbygning ), men
der skal jo være kontanter til både for & bag ! :(

<Anders signede af med>
> /A - Der tog en røvtur i efteråret pga. blokering af forhjulet

Av´s - Gør nas i både sjæl & tegnebog !.

Hilsen

H;P <Der selv har været alt for tæt på alt formange forhjuls hovsa´er>

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-03-02 14:40

> Av´s - Gør nas i både sjæl & tegnebog !.

Når jeg begynder at køre lidt friskt minder skulderen mig stadig om at lige
jeg bør tage den lidt med ro ... Resten af vinteren var min vindskærm også
holdt sammen med gaffa og nu hvor jeg har fået slebet/poleret udstødningen
"blev den væk" natten til igår (se indlæget FUCK ...). Plastikken er
heldigvis ikke knækket, men jeg har endnu ikke fået gjort ved ridserne. Der
mangler små 5mm der hvor der er slidt mest af, så der skal leges med lidt
plastic padding for at få den rigtigt facon på det igen ...

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 39000km

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 20-03-02 16:59

Hejsa

Ja, jaa, ligesom det går rigtig rigtig godt. *Bonk* Et stk´s Nissan
Petrolium bakker nok så nydeligt op på ens forhjul. Nå ja, en overseelse på
parkeringspladsen skal der vil være plads til, så vi er helt sikre på at vi
ikke er alene ! .
Jeg kunne ikke for stemt benene hurtigt nok i jorden og flytte mig ligeså
hurtigt som han bakkede, så han måtte op og holde.
Der skete ingenting, en formalitet på 290.- til ny skærm ikke det vilde.
Tog det begge helt roligt, det havde været noget andet om det var sket under
fart

Hilsen & en på opleveren

H;P

Fra : [KTN]FalkenDK