ericsson mp3
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 19-03-02 22:17

Hej

Hvordan får man parralelport versionen af ericssons mp3 afspiller til T39
til at virke under XP?

Mvh
Amdi

Fra : Dr Frank

Dato : 11-04-02 19:22

"Amdi J?gensen" <amdij@get2net.dk> wrote in message news:<kVNl8.150$gK2.3702@news.get2net.dk>...
> Hej
>
> Hvordan får man parralelport versionen af ericssons mp3 afspiller til T39
> [...]

Det gør du ikke! Desværre....! Køb en USB læser. Jeg har købt en til
300 kr ved Zitech.dk jeg venter selv på at der kommer et MMC kort på
128 Mb så man kan lager lidt flere sange!

Dr Frank

Fra : Claus

Dato : 15-04-02 16:47

Hej.
Jeg har lige fået ericssons mp3'er til parralelport. Softwaren der følger
med duer ikke. Hent version 3.00 hos ericsson eller hos
www.scmmicrosystems.com
vælg downloads - digital media readers - PP-MMC - og hent filen ppmmc.zip.
Det virker hos mig.
Claus